Stiri: Companii

„100 Million Meals”, un nou proiect desfășurat de Mastercard și PAM

08.07.2017

Mastercard și Programul Alimentar Mondial al Națiunilor Unite (PAM) își extind colaborarea pentru eradicarea foametei și a sărăciei anunțând, cu ocazia Global Citizen Festival 2017, un nou proiect global, „100 Million Meals”, care îmbină expertiza Mastercard cu munca desfășurată de PAM.

Prin alăturarea expertizei Mastercard în tehnologie și inovație digitală, pe de o parte, și a eforturilor PAM de a oferi asistență alimentară vitală, pe de altă parte, a luat naștere un nou parteneriat destinat colectării de fonduri pentru a asigura 100 de milioane de porții de mâncare pentru copiii aflați în nevoie în întreaga lume – „100 Million Meals”.

„Mastercard şi PAM au desfășurat deja programe inovatoare pentru combaterea foametei și a sărăciei. Inițiativa 100 Million Meals își propune să satisfacă nevoile unora dintre cei mai lipsiți și marginalizați cetățeni ai planetei,” a declarat Ann Cairns, President, International Markets, Mastercard. „Prin îmbinarea  expertizei Mastercard în tehnologie și sisteme de plată cu munca PAM în oferirea de asistență alimentară pe plan mondial, putem valorifica inovația, pentru a ne asigura că fiecare, pretutindeni, este inclus. Până acum, călătoria noastră ne-a ajutat să oferim 17 milioane de porții de mâncare, dar astăzi ne intensificăm eforturile cu acest nou obiectiv ambițios, menit să atragă cât mai multe oportunități”.

Dorind să creeze o lume care să creeze o lume care să depășească dependența de numerar și provocările legate de foamete, Mastercard se concentrează, prin noua inițiativă, asupra eradicării foametei și vine în sprijinul a trei dintre Obiectivele de Dezvoltare Durabilă ale ONU: Zero Foamete, Educație de Calitate și Egalitate de Gen.

Mastercard și PAM și-au propus să ofere cât mai multe porții de mâncare de-a lungul următoarelor 12 luni.

Directorul Executiv al PAM, David Beasley, a declarat că: „Eforturile Mastercard în direcția eradicării foametei reprezintă o sursă de inspirație pentru modul în care sectorul privat poate să joace un rol important în atingerea binelui în plan social”. „Angajamentul lor pentru a aduce 100 de milioane de porții de mâncare în școli este următoarea fază a unei călătorii fructuoase alături de PAM pentru a atinge obiectivul Zero Foamete. Această contribuție la salvarea unor vieți, la schimbarea vieților și la hrănirea viselor copiilor este, într-adevăr, neprețuită”, a adăugat el.

Proiectul are ca scop obținerea unui sprijin echivalent cu 100 de milioane de porții de mâncare și vine să extindă colaborarea existentă cu PAM, axându-se pe două domenii clare: valorificarea expertizei și campanii de donații.

Valorificarea expertizei

  • Hrană digitală: PAM folosește tot mai mult banii cash și voucherele valorice în loc de distribuirea tradițională de alimente, ca soluții care economisesc timp și susțin economiile locale.
  • Costuri avantajoase pentru mâncarea din școli: În 2016, 18 angajați Mastercard au preluat misiuni temporare în birourile PAM din diverse țări. Expertiza lor analitică a îmbunătățit cercetările care au relevat că fiecare dolar investit într-o masă oferită la școală aduce un randament economic de $6 sub forma sănătății îmbunătățite și a performanței școlarilor.

Campanii de donații

În centrul campaniilor de donații se regăsește platforma Priceless Causes a Mastercard, care facilitează contribuțiile către PAM sub forma unor micro-donații prin card.

Prin includerea gestului de a oferi în viața de zi cu zi, Mastercard și partenerii săi au ajutat la colectarea fondurilor necesare pentru a asigura 17 milioane de porții de mâncare, oferite în școli pentru copii din întreaga lume. În 2017, parteneriatul își propune să extindă la nivel global bunele practici din Europa.