14 vorbitori de renume vor participa la „Conferința Managementul Relațiilor cu Clienții”

26.05.2015

„Conferinţa Managementul Relațiilor cu Clienţii” organizată de Acumen Integrat va avea loc în perioada 4-6 iunie, la Hotel Intercontinental București. Este vorba de un eveniment care își propune să devină tradiție în România și să reunească anual manageri ai celor mai bune servicii de clienți din ţara noastră din domenii precum vânzări online, HoReCa, utilități, vânzări cu amănuntul, automotive etc.

Scopul conferinţei este acela de a stimula interacțiunea și schimbul de practici între profesioniștii Serviciilor de Relații Clienți, astfel încât să reprezinte o experiență de învățare pentru fiecare participant.

Evenimentul se adresează oricărei persoane care interacționează cu clienți și dorește o îmbunătățire a performanțelor și experiențelor în relațiile cu aceștia.

Agenda conferinței este concepută că un mix de 14 sesiuni de prezentări și 3 paneluri de discuții, care își propun să familiarizeze participanții cu cele mai bune practici și cele mai noi tendințe în domeniu.

Workshop-urile vor fi desfășurate în paralel şi oferă ocazia de a sedinmenta informațiile obținute.

„Conferinţa Managementul Relațiilor cu Clienţii” va aduce pe scenă 14 vorbitori din partea unor companii importante: Banca Transilvania, Enel România, Domo, Coca Cola HBC România, TNT România, Endava, Sykes, Teamnet IT sau Autonom.

 

 

Citiți și despre: