1,6 milioane franci, pentru un sistem electronic de management al documentelor în cadrul ANAF

23.09.2016

Ministrul Finanțelor Publice, Anca Dana Dragu, în calitate de reprezentant al Unității Naționale de Coordonare a Programului de Cooperare Elvețiano-Român, și Excelența Sa Urs HERRENA, ambasadorul Elveției în România, în calitate de reprezentant al Consiliului Federal Elvețian au semnat Acordul de proiect „Crearea cadrului pentru implementarea unui sistem electronic eficient de management al documentelor în cadrul Agenției Naționale de Administrare Fiscală”.

Proiectul vizează crearea unui cadru procedural și funcțional în vederea realizării unui sistem eficient de management al documentelor în cadrul Agenției Naționale de Administrare Fiscală și structurile sale subordonate de la nivel central și teritorial.

Prin atingerea acestui obiectiv, proiectul va contribui la optimizarea activităților curente ale Agenției Naționale de Administrare Fiscală prin îmbunătățirea trasabilității documentelor și eficientizarea îndeplinirii activităților interne și a utilizării timpului de lucru, a resurselor umane și a proceselor logistice.

Proiectul se va derula pe o perioadă de 31 de luni, cu un buget total de 1.626.593 franci, din care 1.382.604 franci reprezintă grantul acordat de către Elveția României, prin intermediul Contribuției Elvețiene pentru Uniunea Europeană extinsă.

 

 

Citiți și despre: