20 de ani de istorie a calității Seroussi

23.12.2013

Josef Aslan Seroussi conduce unele dintre cele mai bune fabrici de confecții din Europa. Fondată în anul 1993, compania Norada este o societate condusă de Josef Aslan Seroussi, acţionar majoritar și la alte două fabrici de confecţii din România: una la Odorheiu-Secuiesc, denumită IKOS Conf şi alta în Botoşani SERCONF. Cele două fabrici exportă anual către țările din Europa aproximativ 800.000 de costume bărbăteşti, iar fabrica SERCONF circa 600.000 de pantaloni pentru bărbaţi şi femei. Toate pentru branduri extrem de cunoscute ce ajung în toată lumea.

Compania Norada nu produce doar pentru export. Brandul Seroussi oferă românilor costume, sacouri, pantaloni, paltoane, impermeabile şi smochinguri, care sunt confecţionate conform unui standard de înaltă calitate. “Ca producător de confecții de un timp îndelungat, am ales acum circa 20 de ani să plasez fabricile mele în România. IKOS CONF S.A., NORADA S.A. și SERCONF S.A. sunt considerate printre cele mai bune fabrici de confecții din Europa prin tehnologia lor avansată și prin logistica aferentă. După mulţi ani de confecţionare a costumelor bărbăteşti de înaltă calitate pentru branduri renumite, am ales să lansez propria marcă. Am ales cea mai tânără dintre fabricile mele din România să pornesc producţia mea proprie pentru piaţa locală. Reţeta mea este simplă: fabricaţie de înaltă calitate, îmbogăţită cu selectarea atentă a celor mai fine stofe ale unor cunoscute ţesătorii italiene, şi condimentată cu auxiliare de înaltă calitate, toate îmbinate prin tipare moderne bine echilibrate, şi obţii un costum de cea mai bună calitate pe care ţi-l poţi dori. Obţii costumul <SEROUSSI>”, ne-a declarat Josef Aslan Seroussi, fondatorul companiei Norada.

Din București, în toată țara

Seroussi se poate descoperi de către clienți în nu mai puțin de nouă magazine în toată țara, unele proprii, iar altele lansate în sistem franciză în orașele importante din România. “În prezent Seroussi are patru magazine proprii în București – Afi Palace Cotroceni, Cluj-Napoca – Iulius Mall, Odorheiu-Secuiesc – Piața Libertății și Târgu-Mureș – Mureș Mall. Pe lângă acestea mai avem cinci magazine în regim de franciză în Brăila, Constanța, Iași, Suceava și Timișoara. Ultimul magazin deschis a fost cel din Suceava, invesițiile revenind proprietarului acestei francize”, explică fondatorul companiei Norada, care a adăugat că se dorește extinderea rețelei de magazine, în special în regim de franciză. “Se fac pregătiri de a deschide în curând un nou magazin în Bacău. Orașele vizate de Brandul Seroussi, pentru magazine în sistem de franciză sunt: Sibiu, Ploiești, Brașov și București”, spune Josef Aslan Seroussi.

Rețeaua internă proprie nu reprezintă însă singurele magazine unde Seroussi desface produsele. Compania are 39 de magazine partenere, care comercializează produse Seroussi în mod profesional și devotat, ne-au povestit oficialii companiei. În plus, există brand-uri internaționale care apelează la calitatea Seroussi. “Confecționăm îmbrăcăminte pentru bărbați: costume, sacouri și pantaloni, pentru 17 mărci internaționale foarte cunoscute cu care colaborăm în medie de mai mult de 15 ani fără întrerupere. Cele mai mari sunt din Germania și Scandinavia”, adaugă fondatorul companiei Norada.

Creștere în 2013

Dacă alte companii spun că 2013 a fost un an greu din punct de vedere financiar, oficialii Seroussi spun că au înregistrat creșteri semnificative. “În primele nouă luni ale anului 2013 marca Seroussi a înregistrat o creștere de 20% față de aceeași perioadă a anului 2012. Vom vedea la începutul anului 2014, când se vor finaliza toate rapoartele, cifra finală a creșterii pe întreg anul 2013”, ne-a declarat Josef Aslan Seroussi.

Preferințele clienților

Oficialii Seroussi spun că un client fidel al brand-ului este cel care cunoaște foarte bine produsele, țesăturile și tiparele, pe scurt: un client educat în acest sens, dar acest lucru nu este o regulă. “Clienții Seroussi sunt foarte diversificați. Există clientul fidel, care cunoaște bine calitățile mărcii, cum ar fi:  alegerea țesăturilor și auxiliarelor de calitate superioară, îmbinarea lor cu ajutorul tiparelor Seroussi, care garantează un fit potrivit pentru aproape orice conformație, servirea clienților cu cel mai mare respect. Produsele Seroussi sunt confecționate în trei grupe de mărimi: Lung, Regular și Scurt, astfel venind în întâmpinarea greutății clienților de a cumpăra un costum care să le vină perfect și în care să se simtă mai mult ca bine. Mai sunt și clienții indeciși, care nu prea știu ce doresc, aceștia fiind îndrumați de consultanții profesioniști din magazinele Seroussi. Clientul “de nevoie” este acel cumpărător căruia îi trebuie neapărat un costum pentru o ocazie specială, cum ar fi o nuntă, un banchet sau un interviu de muncă. În acest caz personalul din magazinele Seroussi îi ajută pe domni să își aleagă cel mai avantajos outfit. Există și un mic grup de „clienți de ocazie”, cei care vânează promoțiile din cursul anului. Și acești clienți sunt tratați cu respectul cuvenit”, ne-a declarat Josef Aslan Seroussi, fondatorul companiei Norada.

Costumele de business, dar și cele de ceremonie sunt printre cele mai solicitate produse în ultimul timp. “Cel mai des se solicită costume business sau de ceremonie. Dar, trebuie să menționez că și vânzarea accesoriilor sub eticheta Seroussi a înregistrat o creștere considerabilă, aici amintind cămășile din 100% bumbac de croială Slim sau Comfort Fit, cravatele, papioanele și batistele din mătase, butoni, curele și pantofi din piele, pulovere, șaluri și eșarfe, într-o diversitate mare de culori și modele, care oferă un “Total Look ” clienților Seroussi”, ne-a explicat Josef Aslan Seroussi, care este de părere că, deși lucrează în domeniu, nu doar îmbrăcămintea este cea care contează pentru un bărbat, ci și comportamentul și, bineînțeles, ideile lui. “Cel mai important pentru orice bărbat este să se simtă bine în ceea ce poartă: fie că se îmbracă pentru o ședință importantă de afaceri, fie că trebuie să călătorească, fie că este personajul principal sau un invitat la nuntă. În funcție de eveniment, marca Seroussi vine cu o ofertă bogată în ajutorul celor care au nevoie de un obiect de îmbrăcăminte. Un costum bun scoate întotdeuna în evidență personalitatea celui care îl poartă. Aș încheia spunând că: Un bărbat de succes este cel care știe să se distingă de alții prin comportamentul, prin îmbrăcămintea și, bineînțeles, prin ideile lui. Îmi amintesc de două propoziții pe care le-am citit undeva:  una cu o fotografie din spate a unui bărbat îmbrăcat cu un costum, și pe fotografie scria: < IF YOU WANT TO BE IN THE FIRST SEAT MAKE SURE YOU LOOK GOOD ALSO FROM BEHIND>, și a doua, care spunea:  <DO NOT FOLLOW A TRAIL BUT GO WHERE THERE IS NO TRAIL AND LEAVE A TRAIL FOR OTHERS TO FOLLOW>, ne-a dezvăluit Josef Aslan Seroussi, fondatorul companiei Norada.

Primăvară – vară anul 2014 – Seroussi

“Pentru sezonul primăvară-vară 2014 Seroussi pregătește o paletă largă atât cromatic cât și din punct de vedere al modelelor: COMFORT FIT sau SLIM FIT. După cum i-am obișnuit pe clienții noștri, vom avea o gamă de costume business, din țesături valoroase de lână, dar și o gamă largă de produse casual: sacouri + pantaloni colorați, din țesături  bumbac sau in 100% sau în amestec cu mătase. Nu sunt de neglijat costumele Seroussi de gală: smochinguri clasice sau moderne, în culori variate de la crem sau gri la bleu-marin și negru, sau chiar fracuri, destinate viitorilor miri sau invitaților la evenimente speciale. Pe lângă produsele de sezon, Brandul Seroussi a lansat în luna iulie 2013 o nouă gamă de îmbrăcăminte exclusivistă sub eticheta Limited Edition, bazată pe conceptul de confecție la comandă. Astfel, produsul ales de Dvs. este confecționat din țesături de la cunoscuta firmă CERRUTI  I FILLI din Italia, fiind livrat în magazin în 15 zile lucrătoare de la comandă. Din luna octombrie se produc și paltoane din țesătură 100% cașmir, tot pe același principiu”, ne-a declarat Josef Aslan Seroussi, fondatorul companiei Norada.

 

 

 

Citiți și despre:

  • Criza economică a crescut numărul de sesizări la ANPCCriza economică a crescut numărul de sesizări la ANPC Produsele nealimentare, în topul reclamațiilor din 2013 la Autoritatea pentru Protecția Consumatorului. Una dintre cele mai importante autorități naționale, cea care are grijă ca produsele din magazine să fie […]
  • Sistemul inteligent BramacSistemul inteligent Bramac Bramac, acoperișurile care asigură și protecție și economie prin energia “verde”. “Bramac Sisteme de Învelitori” a fost prima filială înființată de Bramac în țara noastră, în anul 1995, în Brașov. Nouă ani […]
  • Cel mai mare depozit de piatră naturală din țară este deținut de ALGABETH SGICel mai mare depozit de piatră naturală din țară este deținut de ALGABETH SGI ALGABETH SGI, compania care a investit și crescut pe timpul crizei economice. Piatra naturală are nenumărate calități care o fac perfectă pentru cei care vor construcții naturale, fără emisii nocive, cu un […]
  • Creșteri și dezvoltare continue pentru Chermark RomCreșteri și dezvoltare continue pentru Chermark Rom Piața îngrășămintelor în România este într-o continuă schimbare, susține Chemark Rom. Chemark Rom este o companie românească ce a reușit să se impună ca partener al marilor producători din industria de […]
  • BILLA România mizează pe mărci proprii și produse româneștiBILLA România mizează pe mărci proprii și produse românești Peste 70% dintre produsele aflate pe rafturile BILLA România sunt românești. BILLA s-a lansat pe piața din România în luna februarie a anului 1999. Atunci a fost deschis primul supermarket din București. În […]