20 de ani de Loncolor

30.08.2013

Frumusețea are o istorie bogată cu Papillon Laboratoires Cosmetiques

Papillon Laboratoires Cosmetiques este o companie cu istorie bogată și cu “rădăcini” puternice în România. Cine nu a auzit niciodată de vestita vopsea de păr Loncolor cu toate gamele sale? O găsim pe rafturile magazinelor de profil de zeci de ani, iar asta ne garantează nu doar calitatea ridicată, ci și siguranța unui brand convingător, cu tradiție puternică și foarte apropiat de consumatorii români.

Povestea Papillon Laboratoires Cosmetiques a început în anii ‘90, prinzând formă sub umbrela unui joint venture între o companie din Israel și o altă companie deținută de statul român. Parteneriatul internațional a marcat la acea vreme o premieră: prima colaborare româno-israeliană de acest tip, care însă, odată cu trecerea timpului, s-a schimbat menirea. Anul 1993 marchează apariția unui brand important de pe piața produselor cosmetice din România. Compania a lansat atunci Loncolor, care este până în prezent una dintre cele mai cunoscute produse marca Papillon.

În 1997 producția Loncolor se mută într-o nouă fabrică și linii noi de producție sunt deschise, pași importanți care aveau să contureze următoarea etapă pentru istoria Papillon. Numele actual al companiei avea să fie ales abia în 2001 din Miralon Industries se naște Papillon Laboratoires Cosmetiques, odată cu noua identitate având loc schimbări semnificative atât la nivel organizațional cât și productiv și managerial, schimbări care au oferit în timp companiei susținerea de care a avut nevoie pentru dezvoltarea continuă.

Constanță și tradiție

Unul dintre cele mai mari atuuri ale companiei este constanța pe care a avut-o atât în lansarea de produse noi, cât și în ceea ce privește prezența la raft. “Sunt convinsă că în primul rând clienții rămași fideli apreciază constanța calității produselor noastre cât și atenția noastră pentru fiecare client, mai ales  prin promoterii companiei, prezenți în foarte multe puncte de vânzare, instruiți permanent să ofere sfaturi pentru consumatoare”, ne-a declarat Mia Midan, directorul general al Papillon Laboratoires Cosmetiques.

Tradiția produselor Loncolor și calitatea lor face ca odată cu trecerea timpului, acestea să se afle în continuare în topul preferințelor clienților, spun reprezentanții companiei. Faptul că vorbim despre o companie locală a fost un plus, care asigură o mai bună cunoaștere a pieței, iar asta se resimte din nou în vânzările ridicate. “Toate produsele de colorare a părului, și mă refer aici la concurența produselor similare internaționale au o calitate bună a rezultatelor pe părul consumatoarelor din România. Ce cred eu că ne diferențiază este poziționarea ca și companie locală. Cunoaștem și îndeplinim mai repede nevoile și dorințele consumatoarelor din România, din toate perspectivele: produs, ingredienți, nuanțe, game de colorare, preț, distribuție și promovare”, a adăugat Mia Midan.

De la vopsea, la produse conexe

Deși cel mai cunoscut produs al celor de la Papillon este gama de vopseluri de păr Loncolor, atenția companiei s-a îndreptat în timp și către alte tipuri de produse precum: șamponul Loncolor Ultra, măștile de păr Loncolor Natura sau cremele de mâini Loncolor Ultra, produse pentru care cererea crește constant.

Cu ajutorul acestor produse, compania are de gând să își extindă piața de desfacere peste granițele țării. “Intenționăm în continuare consolidarea poziției pe piața din România și o expansiune internațională. Apreciez în primul rând constanța cu care livrăm calitate de 20 de ani. Promit să rămânem la fel de constanți din perspectiva calității produselor noastre, inovând și încercând să ne adaptăm continuu nevoilor și dorințelor consumatoarelor noastre”, ne-a declarat Mia Midan, directorul general Papillon.

25% din cota de piață

Papillon Laboratoires Cosmetiques este unul din primii doi jucători importanți de pe piața din România a producătorilor de vopseluri de păr. Compania reușește să vândă anual peste 5 milioane de produse, având astfel circa 25 la sută din cota de piață pe România și venituri de aproximativ 6 milioane de euro.

Rețeaua de distribuție a produselor vândute de companie are în total 10.000 de puncte de distribuție acoperind raioanele specializate din Carrefour, Cora, Selgros, Billa, Profi, Kaufland, Mega Image, Real, Metro sau Auchan.

Potrivit unui studiu recent realizat de 360 insights, 61% dintre femeile din România preferă să își vopsească părul regulat, iar dintre acestea cele mai multe o fac în confortul propriei case.

Cele mai multe dintre femeile care spun că își colorează constant părul au vârsta cuprinsă între 25 și 54 de ani. La polul opus, se află tinerele cu vârsta cuprinsă între 16 și 24 de ani și doamnele cu vârsta de peste 55 de ani.

Loncolor a împlinit anul acesta 20 de ani de activitate, iar momentul va fi sărbătorit  printr-o campanie de comunicare unde vectorul de imagine al mărcii Loncolor este Paula Seling. Deasemenea, în luna august “Caravana Loncolor Culoarea Mea și a Ta”. a oprit în Mamaia, unde clienții fideli au fost chemați la concerte susținute de Paula Seling, imaginea Loncolor.

Produsele Papillon Laboratoires Cosmetiques de la înființare și până în prezent:

  • Loncolor Ultra (lansat în 2003 / cel mai vândut brand de vopseluri de păr din România conform AC Nielsen)
  • Loncolor Ultra Max (lansat în 2011 / produs cu 10 nuanțe)
  • Loncolor Natura (lansat în 2006 / produs cu 20 de nuanțe)
  • Loncolor Noblesse (lansat în 2005, redefinit în 2012 / produs cu 20 de nuanțe)
  • Loncolor Trendy Colors (lansat în 2008 / produs cu 12 nuanțe)
  • Loncolor En Vogue (lansat în 2008, redefinit în 2010 / produs cu 18 nuanțe)
  • Loncolor Trendy Colors fara amoniac (lansat în 2004, redefinit în 2007 / produs cu 13 nuanțe)
  • Loncolor Șampon pentru păr vopsit (lansat în 2006)
  • Loncolor Ultra balsam de păr (lansat în 2006)
  • Loncolor Ultra mască pentru păr vopsit (lansat în 2003, redefinit în 2011)
  • Loncolor Natura mască pentru păr vopsit (lansat în 2007)
  • Loncolor Natura cremă pentru păr (lansat în 2007)
  • Loncolor Natura ulei pentru păr (lansat în 2007)
  • Loncolor Ultra cremă pentru mâini cu Glicerină
  • Loncolor Ultra cremă pentru mâini cu extract de strugure și vitamina B5 (lansat în 2003)

 

 

 

 

 

 

 

 

Citiți și despre:

  • Țigaretele produse de JTI România ajung în circa 50 de țăriȚigaretele produse de JTI România ajung în circa 50 de țări JTI România, cea mai importantă investiție japoneză în țara noastră Japan Tobacco International  se numără printre primii investitori din România după perioada comunistă. Activează pe piață din 1993, iar […]
  • Apidava: afacere “îndulcită” cu pasiuneApidava: afacere “îndulcită” cu pasiune Apidava investește într-o fabrică nouă de procesare a mierii. Povestea Apidava începe în anul 1991,când profesorul de fizică Victor Mateș a renunțat la catedră, hotărând să se dedice pasiunii, moștenite de la […]
  • Carrefour România lansează o gamă de cosmeticeCarrefour România lansează o gamă de cosmetice LES COSMÉTIQUES DESIGN PARIS este denumirea noii game de produse cosmetice și îngrijire personală lansată de Carrefour România. Noile produse sunt create de profesioniști din Franța și pot fi achiziționate […]
  • COILPROFIL, investitii durabile si rezultate pe masuraCOILPROFIL, investitii durabile si rezultate pe masura Bazele companiei Coilprofil au fost puse în anul 1984 în Anvers, Belgia. La acea vreme, cel mai important domeniu de activitate era producția de tablă cutată, profile galvanizate, panouri sandwich și piese de […]
  • Makita: livrări oriunde în ţară în 24 de oreMakita: livrări oriunde în ţară în 24 de ore  “Gestionarea resurselor, mărirea portofoliului și deservirea nevoilor clienților” – rețeta de succes pentru Makita Orice companie a simțit pe propria “piele” efectele crizei economice, dar cel mai afectat […]