2015, cel mai bun an din istoria Ascendis

16.12.2015

Grupul Ascendis, liderul pieței de training din România, estimează că va încheia anul 2015 cu o creștere de 16% față de nivelul raportat anul trecut. Astfel, anul 2015 se prefigurează a fi cel mai bun din istoria companiei din punctul de vedere al rezultatelor financiare.

„Ne-am întâlnit în sălile de curs cu peste 15.000 de cursanți și în centrele de evaluare cu peste 500 de persoane. În plus, la începutul anului ne propusesem să realizăm 250 de evenimente corporate – team building-uri și conferințe. Până la finalul anului vom fi finalizat 280 de astfel de evenimente. Astfel, în total am interacționat cu mai mult de 35.000 de persoane în 2015. Estimez că afacerile grupului vor crește cu 16% anul acesta, față de nivelul de 4,7 milioane de euro înregistrat în 2014”, a declarat Andrei Goșu, directorul general al Ascendis.

Afacerile grupului au crescut în contextul în care companiile din ţara noastră, în special multinaționalele, au alocat bugete mai mari pentru instruirea angajaților, pe fondul creșterii economice.

În plus, la rezultatele-record ale grupului dau contribuit și lansarea unor produse noi (de exemplu, programele de training pe teme precum marketing digital, coaching sau mentoring etc.), dar și creșterea cererilor pentru programe de tip simulări de business.

”Piața serviciilor de training corporate din România a crescut constant în ultimii 3 ani, după declinul din anii de criză (2009-2010), aflându-se în prezent la o valoare cuprinsă între 30 – 40 de milioane de euro, conform estimărilor noastre. Tendința de creștere se va menține și în anii următori, întrucât companiile care vin sau care își extind activitatea în România vor fi nevoite să investească tot mai mult în formarea angajaților, dacă vor rezultate de business mai bune. În plus, România mai are de recuperat un mare decalaj față de alte țări, întrucât doar 1,5% din populația cu vârste cuprinse între 24 și 64 de ani a participat în 2014 la un program de învățare continuă, ponderea fiind de șapte ori mai scăzută decât media înregistrată la nivelul statelor Uniunii Europene (de 10,7% în 2014), potrivit datelor Eurostat”, a mai spus directorul general al Ascendis.

În 2015, clienții ASCENDIS s-au preocupat cel mai des de teme precum eficacitate organizațională, customer experience, creativitate și inovație, leadership, climat de lucru și inițiativă, iar cel mai mare număr de proiecte implementate au fost pentru companii din domeniile: financiar-bancar, retail, IT&C, producție și telecom.

 

 

Citiți și despre: