2017, un an de cotitură pentru marketingul online?

18.04.2017

Specialiştii din marketing au tot atras atenţia, în ultimii ani, că viitorul va sta în contentul video. Aşadar, lumea s-a schimbat, obiceiurile s-au schimbat, trăim în viteză, vrem să accesăm informaţiile într-un timp cât mai scurt şi de cele mai multe ori suntem atraşi de mesaje clare, concise şi sub formă de video, arată specialiştii în comunicare de la BTvideo.ro.

„Timpurile în care citeam comunicate de presă de 3 pagini sau mailuri cu 3.000 de caractere au apus de mult. Din păcate, aceste practici sunt des întâlnite în departamentele de marketing ale multor companii, drumul până la marketingul modern fiind lung”, au explicat aceştia.

În acest context, a devenit clar că anul curent ar putea foarte bine reprezenta punctul de cotitură pentru marketing. Clipurile video nu reprezintă tocmai un secret printre multele tendinţe ale marketingului şi promovării, acesta fiind în mod tradiţional o investiţie oarecum importantă în termeni de timp, bani şi resurse.

Vestea bună pentru marketing? Vremurile s-au schimbat, o analiză completă a pieţei de marketing din ţara noastră confirmând acest lucru.

Vestea proastă? Cei care nu vor urma acest trend de video content cât mai repede, vor rămâne într-o piaţă de comunicare de maxim 20%.

Aşadar, Video Content este pe cale de a domina web-ul în ceea ce priveşte acoperirea şi traficul. Potrivit unui studiu Cisco lansat anul trecut, Video Content-ul este proiectat să reprezinte peste 80% din traficul online, până în 2020, iar consumul va continuă să crească şi din acel punct.

De asemenea, alte studii arată clar că ne petrecem o mare parte din timp online (site-uri, social media, blogg-uri) și au măsurat că în peste 75% din timp căutăm Video Content. Prin urmare, suntem consumatori de clipuri video. De exemplu, platformele sociale vizuale, cum ar fi Snapchat explodează în popularitate, în timp ce mari publicaţii de presă clasică pierd mii de click-uri în fiecare zi.

„Dar ce înseamnă tot acest consum pentru marketing? Din fericire, am trecut de etapă în care să fim convinşi că Video Content-ul funcţionează. Este, de departe, cea mai robustă şi eficientă formă de marketing. Şi avem, iar, alte cifre concrete… Conform HubSpot, în mai mult de 73% din cazurile de marketing B2B în care s-a folosit preponderent Video Content, rezultatul a fost următorul: rate mai mari de clic şi conversie de până la 51%. De asemenea, Video Content-ul are un rol esenţial în influenţarea deciziilor de cumpărare”, potrivit sursei citate.

 

 

Citiți și despre: