40 de studenți au fost admiși la Școala ADC 2016

07.01.2016

Cea de-a opta ediție a Școlii ADC*RO va începe în ianuarie pentru 40 de studenti. Școala va dura patru luni și va cuprinde atât cursuri și tutorate, dar și vizite și întâlniri în unele dintre cele mai relevante agenții de publicitate de la noi. La finalul școlii, aceștia își vor putea alcătui un portofoliu de lucrări, care va fi evaluat de către tutorii școlii pentru stabilirea clasamentului final, iar cei mai buni studenți vor beneficia de internshipuri în agenții.

Bursa oferită de Grolsch, care acoperă integral costul școlii, a fost câștigată de Karla Georgescu. Candidații interesați de bursă au avut de realizat un material video de maximum două minute, care să răspundă provocării: „How to – Make an online tutorial!”. Toate materialele video au fost urcate pe canalul de YouTube ADC România, iar primele cinci cu cel mai mare număr de vizualizări strânse până pe 25 noiembrie au intrat ȋn etapa finală, ȋn care tutorii școlii au ales câștigătorul.

În plus, anul acesta ADC România a înființat bursa „Ionuț Popescu”, în amintirea art directorului si fotografului care și-a pierdut viața în urma incendiului de la Colectiv. Aceasta va fi în valoare de 500 euro și va fi oferită cursantului Școlii de Creativitate ADC*RO care se va situa pe primul loc la finalul școlii.

Scoala ADC*RO este o școală de concept, dedicată tuturor tinerilor interesați de domeniul publicității, un proiect Art Directors Club România (ADC*RO), organizat de The Institute.

 

 

Citiți și despre: