500 de persoane au participat la „Ziua Porților Deschise” la Fabrica Saint-Gobain din Călărași

22.06.2015

Saint-Gobain a organizat Ziua Porților Deschise la fabrica din Călărași, România. Evenimentul a avut loc cu ocazia aniversării a 350 de ani de existență a Grupului. Fabrica de la Călărași este principalul centru al companiei din Europa de Sud-Est.

La ora actuală, compania deține aici trei linii de producție, una fiind specializată pe producția sticlei float, cu o capacitate de 240.000 tone pe an, o altă linie pentru producția sticlei cu depuneri speciale, cu o capacitate de 10 milioane de metri pătrați pe an și o a treia linie de producţie a sticlei laminate ce procesează 1,7 milioane de metri pătrați pe an.

„În cei 350 de ani de existență, compania Saint-Gobain s-a adaptat și a evoluat în mod vizibil, punând accentul pe oameni și făcând din respectul faţă de oameni și mediul înconjurător o valoare fundamentală. Suntem recunoscători tuturor oamenilor care ne susțin și dorim să le mulțumim cu această ocazie. Fabrica de la Călărași a evoluat și s-a schimbat mult în acești 8 ani în special datorită devotamentului și profesionalismului echipei. Este o fabrică exemplară în cadrul Saint-Gobain și acest lucru se datorează angajaților, dar şi susținerii din partea comunității noastre și a autorităților locale.” a declarat Dl. Jérôme Lionet, Director General al Saint-Gobain Glass în România.

În cadrul evenimentului, peste 500 de participanţi au avut parte de un tur ghidat al fabricii, aflând astfel informații utile despre procesul de producție a sticlei și despre tehnologiile care fac fabrica să aibă rezultate performante. În plus, copiii de toate vârstele au fost implicați în activități specifice, având parte de jocuri și surprize.

Punctul de maximă atracție a fost reprezentat de o expoziție de picturi de icoane pe sticlă realizate de copiii angajaților, care și-au dezlănțuit creativitatea pe diverse teme, precum și un grătar pentru participanții la eveniment.

Anul acesta, Saint-Gobain sărbătoreşte cea de-a 350-a aniversare, 350 de motive pentru a crede în viitor. Având vânzări de 41 miliarde de euro în 2014, compania operează în 64 de ţări şi are aproximativ 180.000 de angajaţi.

 

 

Citiți și despre: