7% din vânzările Ikea România vin din comenzile online

15.07.2015

Începând cu 15 iulie, IKEA România reduce prețul pentru serviciul de colectare a produselor atât în magazin, cât și pentru comenzile online de la 49 lei la 29 lei. De asemenea, prețul transportului către București și județele Ilfov și Prahova scad de la 1 leu la 0,75 lei pe kilogram, pentru comenzile plasate în magazin şi online.

Ne străduim continuu să ne îmbunătățim activitatea astfel încât să venim în întâmpinarea clienților noștri. Serviciul de comenzi online a fost dezvoltat local, de echipa magazinului IKEA din Băneasa și, încă de la lansare, s-a dovedit o continuă provocare. Ne-a motivat și feed-back-ul clienților: 96% dintre cei care au folosit serviciul IKEA Comenzi online ar repeta experiența. Am reușit să optimizăm viteza de manipulare, modul de împachetare a produselor și procesele din spatele colectării și, astfel, am redus substanțial costul de colectare a produselor de la raft. Ne bucurăm că putem sărbători alături de clienți, transferând aceste economii către ei într-un preț mai mic pentru colectarea produselor şi pentru transportul către Bucureşti, Ilfov şi Prahova – atât în magazin, cât și pentru comenzile online”, a declarat Alexandru Rusu, Finance Manager IKEA România.

La un an de când a lansat serviciul de comenzi online, compania IKEA România a înregistrat un total de 32.794 comenzi făcute de clienți din toată țara, reprezentând 7% din vânzările totale ale companiei. Din comenzile plasate până la 30 iunie 2015, majoritatea produselor comandate online au fost piese de mobilier (80%). Iar de la începutul lui iunie, cei interesați pot comanda online inclusiv produsele fragile (farfurii, pahare, ghivece etc.).

Am lansat serviciul de comenzi online pentru a fi mai aproape de consumatorii atât din București, cât și din țară, care nu pot ajunge în magazin. Ne bucurăm că produsele IKEA pot ajunge în casele mai multor români. IKEA Comenzi Online și-a îndeplinit misiunea, oferind acces la peste 85% din gama IKEA disponibilă în magazin clienților care așteptau această posibilitate”, a subliniat Mihaela Mureșan, Marketing Manager IKEA România.

 

 

Citiți și despre: