84% din zborurile Ryanair au ajuns la timp în luna martie

11.04.2018

Nu mai puțin de 84% din zborurile Ryanair au ajuns la timp în luna martie a anului curent. Compania aeriană a publicat pe 10 aprilie statistica lunară care confirmă Ryanair drept compania aeriană nr. 1 în ceea ce privește atenția pentru clienți. Așadar, 84% din cele peste 50,000 de zboruri din martie au ajuns la timp și s-au înregistrat doar trei reclamații la 1,000 de clienți.

În plus, compania a avut mai puțin de o reclamație pentru bagaje la 1,000 de clienți și la peste 99% dintre reclamații s-a răspuns într-un termen de 7 zile.

“Ryanair a transportat 10 milioane de clienți în martie cu 84% din peste 50,000 de zboruri ajungând la timp. Această cifră a fost afectată negativ de căderile masive de zăpadă și greva controlorilor de trafic francezi. Cu rețeaua noastră de rute în continuă expansiune, dar și îmbunătățirile suplimentare ale programului “Always Getting Better”, recent anunțate, Ryanair continuă să ofere mai mult decât doar tarifele cele mai mici din Europa”, a afirmat Kenny Jacobs, Ryanair.

 

 

 

Citiți și despre: