92% dintre zborurile Ryanair au ajuns la timp

12.10.2015

Compania Ryanair a anunţat astăzi că, în luna septembrie, 92% dintre zborurile operate au ajuns la timp, rămânând şi în această perioadă compania aeriană Nr. 1 în ceea ce privește atenția pentru călători. În plus, operatorul a avut mai puţin de o plângere la 1.000 clienți şi, în ceea ce priveşte bagajale, numărul plângerilor este similar.

De asemenea, în cazul a 99% din plângeri, timpul de răspuns a fost mai mic de şapte zile.

„Ryanair a transportat peste 9.5 milioane de clienți în Septembrie, iar 92% din totalul zborurilor au ajuns la timp. ca urmare a atenției speciale pe care o acordăm clienților noștri. Toți clienții Ryanair pot acum să-și rezerve zborurile chiar mai devreme cu ajutorul sit-ului nostru web și a aplicației mobile îmbunătățite, să transporte cel de-al doilea bagaj de mână gratuit, să se bucure de locurile preferate alese în avans, să beneficieze de avantajele serviciilor Family Extra și Business Plus, să folosească dispozitivele electronice personale de-a lungul tuturor fazelor de zbor, toate pentru că Ryanair continuă să ofere mai mult decât doar tarife mici”, a afirmat Robin Kiely din cadrul Ryanair.

În luna iulie, gradul de ocupare al aeronavelor Ryanair a avansat cu 4%, până la 95%, fiind astfel pentru prima dată când compania transportă într-o lună peste 10 milioane de clienţi. Astfel, traficul a avansat cu 11%, faţă de luna iunie, până la 10.14 milioane de pasageri. De asemenea, rulajul anual al traficului a crescut cu 15% până la 95,3 milioane de clienți.

 

 

Citiți și despre:

  • 92% din zborurile Ryanair au ajuns la timp, în octombrie92% din zborurile Ryanair au ajuns la timp, în octombrie În octombrie, majoritatea zborurilor Ryanair (92%) au ajuns la timp, iar compania aeriană a  transportant în această lună peste 9,6 milioane de persoane. În plus, şi luna trecută, compania s-a menţinut pe […]
  • Câţi pasageri a transportat Ryanair în luna iunie?Câţi pasageri a transportat Ryanair în luna iunie? Compania aeriană Ryanair a anunţat că în luna iunie a anului curent traficul de pasageri a crescut cu 14%, atingând 9,5 milioane de clienți. De asemenea, tot luna trecută, gradul de ocupare a crescut cu 5%, […]
  • Ryanair: Record de pasageri, în iulieRyanair: Record de pasageri, în iulie Compania aeriană Ryanair a anunţat astăzi că în luna iulie gradul de ocupare al aeronavelor a crescut cu 4%, până la 95%, fiind astfel pentru prima dată când transportă într-o lună peste 10 milioane de […]
  • Ryanair aniversează 30 de ani de la primul zborRyanair aniversează 30 de ani de la primul zbor Compania aeriană Ryanair a aniversat ieri 30 de ani de la primul zbor, lansând cu această ocazie vânzarea promoțională a unui număr de un million de locuri de pe întreaga rețea de rute la prețul special de […]
  • Ryanair scoate la vânzare bilete de avion la doar 5 euroRyanair scoate la vânzare bilete de avion la doar 5 euro Compania aeriană Ryanair a lansat ieri vânzarea promoțională de iarnă, care include bilete de avion pe 250 de rute la doar 5 euro, pentru călătoriile care vor avea loc în luna decembrie. În ţara noastră, […]