A doua etapă a campaniei EcoAtitudine 2014 a ajuns la final

04.12.2014

Peste 62.000 de elevi din școlile românești s-au implicat în a doua etapă a campaniei EcoAtitudine 2014, aceştia întrecându-se în colectarea cât mai multor kilograme de deșeuri, sortate pe tipuri de catogorii: plastic, hârtie și carton.

Astfel, ediţia din acest an a celei mai ample campanie de educație ecologică și mediu din România „EcoAtitudine=Responsabilitate, Informaţie, Acţiune”, a ajuns la final, după un maraton de mai bine de două luni în slujba unui mediu sănătos.

Această a doua etapă a companiei a inclus patru concursuri: „Reciclarea EcoAtitudine”, „Agentul EcoAtitudine”, „Mugur de Verde” și „Ia atitudine, fii eco”.

Campionii reciclării au fost premiați cu laptop-uri, camere foto, imprimante, tablete, smartphone-uri și ghiozdane cu rechizite, în cadrul a două festivități, care au avut loc la  București   şi la Deva.

Campania EcoAtitudine, este creată în așa fel, încât pe parcursul a zece ani de desfășurare, 2010-2020, să dezvolte atitudini responsabile față de mediul înconjurător, scopul proiectului fiind reprezentat de implicarea a peste 1 milion de elevi și profesori din ţara noastră.

Citiți și despre: