AdePlast țintește la succes prin metoda Henkel

02.10.2013

AdePlast are în plan pentru următoarea perioadă abordarea unei noi strategii de dezvoltare prin intermediul pieței de capital, după modelul marilor companii ca Henkel sau Saint-Gobain. „M-am uitat de foarte multe ori la istoria Saint-Gobain, care îşi atrage capitalul de la bursă, şi la Henkel, care este de asemenea un competitor mare de-al nostru, iar dacă ai idei se poate dezvolta firma. În momentul în care vom avea bani suficienţi, intenţionăm să facem din AdePlast un Baumit sau un Ceresit. Pas cu pas noi vom ieşi afară din ţară şi am această viziune de a reuşi să cumpă­răm un producător din Germania sau Austria. Aşa cum străinii vin la noi şi dezvoltă afaceri, putem să facem şi noi acelaşi lucru. Eu am dovedit că pot. Am început cu trei saci şi de la trei saci am ajuns anul trecut la afaceri de 41 milioane de euro şi la profit de peste 3 milioane de euro“, a declarat Marcel Bărbuţ, proprietarul AdePlast, conform Ziarului Financiar.

AdePlast SA este o companie producătoare de materiale de construcții din Oradea, înființată în anul 1994. Din anul 1996 Marcel Bărbuț devine asociat. Se înființează punctul de lucru AdePlast care începe producția de adezivi de faianță.

Compania Adeplast este specializată în producția de mortare uscate,polistiren,vopsele si tencuieli decorative Comercializeaza schele, cofraje, mașini și tehnică în construcții, polistiren extrudat și vată minerală.

Sursă: Ziarul Financiar

Citiți și despre: