Afaceri de 100 milioane lei pentru Ficosota, în 2014

20.04.2015

Ficosota, producător internaţional ce oferă produse pentru îngrijirea casei şi îngrijirea personală, consumabile igienice din hârtie şi snacks-uri, a înregistrat anul trecut în România o cifră de afaceri netă de 100 milioane de lei, în creştere cu 16,47 milioane lei, faţă de nivelul raportat în 2013.

Pe piaţa locală, performanţa economică a companiei Ficosota a avut o creştere rapidă pe parcursul celor 10 ani de activitate. Cifra de afaceri a companiei a crescut gradual în fiecare an. Astfel luân în calcul ultimii 3 ani, 2014 a fost al doilea an consecutiv care a înregistrat o creştere de două cifre. Cifra de afaceri a producătorului a crescut, prin urmare, cu 19% în anul 2014, comparativ cu anul 2013, în timp ce în 2013 a înregistrat o creştere de 41%, comparativ cu anul 2012.

Cele mai importante branduri care au generat creşterea cifrei de afaceri a companiei anul trecut au fost Savex (brand de detergenţi de rufe, cu o creştere a cifrei de afaceri de 39%, comparativ cu 2013), Pufies (brand premium de scutece de unică folosinţă pentru copii şi şerveţele umede, cu o creştere a cifrei de afaceri de 79%, comparativ cu 2013) şi Kubeti (brand de snacks-uri pentru copii, care şi-a menţinut acelaşi nivel, după ce aproape şi-a dublat cifra de afaceri în anul 2013 faţă de anul 2012).

„Ultimii 3 ani de activitate pe piaţa din România au adus rezultate remarcabile pentru Ficosota. Cifra de afaceri a companiei a înregistrat o creştere însemnată datorită investiţiei permanente în inovaţia produselor, îmbunătăţirii calităţii acestora, procesului de distribuţie şi mixului de comunicare. Abilitatea noastră de a oferi un mix perfect de produse premium şi mainstream pentru a acoperi o gamă foarte largă de nevoi din categoria produselor pentru casă şi îngrijire personală, a consumabilelor igienice din hârtie şi a snacks-urilor, ne-a permis să ne apropiem de consumatorii români”, declară Iliya Arbov, director general Ficosota România şi Bulgaria.

Pentru acest an, Ficosota intenţionează să-şi continue investiţiile în dezvoltarea portofoliului de produse, a distribuţiei şi a mixului de comunicare, estimând şi pentru 2014 o creştere a cifrei de afaceri de două cifre.

 

Citiți și despre: