Afaceri de 1,12 miliarde lei pentru Heineken România, în 2013

31.03.2014

Heineken România a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri netă de 1,12 miliarde lei, în scădere cu 5% comparativ cu 2012, însă şi-a menținut poziția de lider pe piață, crescându-și ușor cota de piață în valoare.

Compania a raportat rezultate pozitive pentru mărcile Bucegi și Neumarkt, care au înregistrat creșteri în cota de piață în volum și valoare.

De asemenea, portofoliul companiei din România s-a dezvoltat şi anul trecut, Heineken lansând berea Bucegi la doză și Ciuc Radler Fără Alcool.

„2013 a fost un an dificil, în care vremea nefavorabilă, nivelul scăzut de încredere al consumatorilor și majorarea accizei au dus la o scădere a pieței de bere în România. În ciuda acestor condiții economice dificile, ne-am menținut poziția de lideri pe piață cu ajutorul portofoliului puternic, a investițiilor în mărci și a inovațiilor. Cota noastră de piață în valoare a crescut, dovedind faptul căstrategia noastră pe termen lung continuă să dea rezultate bune”, a declarat Onno Rombouts, Managing Director Heineken România.

În ceea ce priveşte estimările şi planurile companiei pentru acest an, acesta a spus că în 2014 se așteptă, în continuare, la condiții dificile, compania ghidându-se după aceeași strategie performantă pentru a susține creșterea sustenabilă a Heineken.

Citiți și despre:

  • Cifra de afaceri a Heineken România, în scădereCifra de afaceri a Heineken România, în scădere Într-o piață aflată în scădere și un context economic dificil, Heineken România și-a îmbunătățit profitabilitatea, înregistrând o creștere de două cifre a acesteia în 2014. Cifra de afaceri netă a companiei a […]
  • Vânzări în scădere pentru Heineken pe piața românească Vânzări în scădere pentru Heineken pe piața românească Încrederea consumatorilor aflată la nivel redus și scăderea cheltuielilor de consum au generat vânzări în scădere pentru Heineken pe piața din România. Totodată, al treilea cel mai mare producător de bere la […]
  • Heineken are un nou director de marketingHeineken are un nou director de marketing Începând cu luna februarie Heineken România are un nou director de marketing, Narcis Horhoianu fiind numit în această funcție. El va fi membru în echipa de management a compania și se va ocupa de strategia de […]
  • Companiile cu capital românesc, mai optimiste decât cele străineCompaniile cu capital românesc, mai optimiste decât cele străine Companiile româneşti sunt mai optimiste decât cele străine prezente în ţara noastră, în ceea ce priveşte creşterea în acest an a cifrei de afaceri, a investiţiilor, salariilor sau a numărului de angajaţi, […]
  • Metal Work estimează un avans de 20% al exporturilorMetal Work estimează un avans de 20% al exporturilor Metal Work estimează că va înregistra în acest an o creştere de 10% a cifre de afaceri, vizând de asemenea un avans de 20% a exporturilor. Compania produce sisteme metalice pentru gips-carton, fiind și […]