Afaceri de 15,5 milioane euro pentru MedLife, în trimestrul 3

28.11.2013

Furnizorul de servicii medicale private, MedLife, a anunțat că în trimestrul al treilea din acest an a înregistrat o creștere a cifrei de afaceri de 17%, la 15,5 milioane euro, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.

Astfel, în primele nouă luni ale anului, compnia a avut un avans de 16% a afacerilor, care au totalizat circa 53 milioane de euro.

”Rezultatele înregistrate în această perioadă sunt în linie cu veniturile bugetate”, au afirmat reprezentanții MedLife.

Rețeau de laboratoare a fost în trimestrul 3 cea mai dinamică sferă de business, raportând un avans al veniturilor de 33% față de aceeași perioadă a anului trecut, în contextual în care numărul de analize procesate fiind de peste 876.000.

Creșterea s-a menținut și la nivelul rețelelor de hyperclinici și spitale, cu un avans de 15% a numărului de pacienți plătitori, la 560.000 de persoane.

Pe segmental de abonamentele medicale, compania a avut, de asemenea, un trend pozitiv. MedLife a înregistrat în perioada iulie-septembrie creșteri de până la 10% în condițiile în care piața abonamentelor a continuat să scadă, ajungând la finele lunii septembrie la 52.200 de clienți corporate, care 19.900 în trimestrul trei

Ne apropiem cu pași siguri de „majorat”, 18 ani de activitate în România, etapă la care am reușit nu numai să reconfirmăm calitatea noastră de lider de piață în domeniul serviciilor medicale private, dar și să ne mândrim cu un business solid și stabil care integrează toate serviciile într-un sistem medical sănătos: de la investigații clinice și paraclinice, la servicii de spitalizare și intervenții chirurgicale complexe. a declarat Mihai Marcu, Președinte CA MedLife

Potrivit datelor Ministerul de Finanțe, cota de piața a MedLife a fost anul trecut de 15%.
Mihai Marcu estimează pentru acest an un profit operațional de 10 milioane euro, pe care intenționează să îl majoreze la 15 milioane euro în următorii doi ani.

Citiți și despre:

  • MedLife a ajuns la o cotă de piaţă de 45% pe segmentul abonamentelorMedLife a ajuns la o cotă de piaţă de 45% pe segmentul abonamentelor MedLife a înregistrat la nivelul anului 2014 un număr de 320.000 de abonați în creștere cu 16,5% față de 2013. Totodată, potrivit datelor existente, compania a depășit o cotă de piață de 45% la nivel […]
  • MedLife achiziționează 55% din grupul medical SAMAMedLife achiziționează 55% din grupul medical SAMA MedLife a anunţat demararea procesului de cumpărare a pachetului majoritar de 55% din grupul de firme Centrul Medical SAMA și Ultratest. Grupul este unul dintre cei mai importanți operatori medicali din […]
  • MedLife a deschis o nouă hyperclinică la ConstanțaMedLife a deschis o nouă hyperclinică la Constanța MedLife a deschis o nouă hyperclinică, la Constanța, în urma unei investiții de 2 milioane de euro. Unitatea dispune de un centru de excelență în dermatologia estetică, DermaLife, și de echipamente medicale […]
  • MedLife intră pe piaţa medicinei dentareMedLife intră pe piaţa medicinei dentare MedLife a lansat o nouă linie de business, deschizând, la București, prima clinică cu profil de medicină dentară a companiei. Clinica DentaLife oferă, în premieră, pacienților din România, servicii medicale […]
  • MedLife deschide un nou spital privat în BucureştiMedLife deschide un nou spital privat în Bucureşti MedLife a anunţat deschiderea celui de-al patrulea spital din București – Spitalul MedLife Titan. Funizorul ajunge, astfel, la un număr de nouă unități spitalicești în toată țara, cea mai mare acoperire a […]