Afaceri de 33,4 milioane de euro, pentru GOLDPLAST

19.04.2017

Compania GOLDPLAST, specializată în design, producţie şi distribuţie de veselă de top de unică folosinţă, a încheiat 2016 cu o cifră de afaceri netă de 33.4 milioane de euro, în creştere cu 5,5% faţă de anul precedent. Avansul remarcabil este confirmat şi de majorarea cu 20% a profitului brut, de investiţiile structurale, care au însumat în jur de 2 milioane de euro şi o lichiditate semnificativă de 2.7 milioane de euro, datorată unui management eficient al capitalului de lucru.

Compania a mai anunţat că unitatea de la Topoloveni, a încheiat anul 2016 cu o producţie de 600 milioane de unităţi. Per total, 1041 de camioane au distribuit produsele în 39 de ţări. Pe lângă investiţiile efectuate în modernizarea tehnologică, GOLDPLAST Production a demarat un program de Internship ce include pregătirea a 10 studenţi de la Facultatea de Mecanică şi Tehnologie a Universităţii din Piteşti.

„2016 a fost un an deosebit de important pentru noi, în care am reuşit să atingem obiective importante şi să ne conturăm ambiţiile“– a declarat Domenico Zaccone, Preşedinte şi CEO al GOLDPLAST. „Capacitatea noastră de a inova, conform tradiţiei, asigurarea unui design şi producţii de înaltă calitate este motorul creşterii noastre, aşa cum este definit în strategia pe termen lung Route2022, cu care ne-am propus să dublăm cifra de afaceri în următorii 6 ani. Pentru a realiza o astfel de performanţă ne vom concentra pe generarea de inovare superioară, investind atât în calitatea produselor precum şi în oamenii care lucrează cu noi, cu pasiune şi responsabilitate“, a declarat Zaccone.

 

 

Citiți și despre: