Afaceri de 414,4 milioane de lei pentru Deichmann România

22.05.2018

Deichmann România a încheiat exercițiul financiar 2017 cu un mare succes. Cifra de afaceri a crescut cu aproape nouă procente la 414,4 milioane lei (2016: 380,5 milioane lei), astfel compania rămâne în continuare numărul 1 în comerțul de încălțăminte cu amănuntul din ţara noastră. Anul trecut liderul de piață a vândut aproape 3,4 milioane perechi de pantofi (2016: 3,2 milioane perechi).

„Suntem foarte mulțumiți de rezultat”, spune Daniel Popa, directorul general Deichmann România. „După unsprezece ani în România ne focusăm în continuare pe creștere și ne orientăm în mod consecvent spre necesitățile clienților noștri.“

Strategia companiei include adresarea către toate grupele de vârstă și toate buzunarele.

„Oferim o mare varietate de încălțaminte la modă, de bună calitate, la prețuri convenabile. Suntem convinși că acționam sub un concept corect: Am reușit să convingem clienții din România cu oferta și serviciile noastre, astfel că de cinci ani suntem lider de piață. Ne bucurăm foarte mult de acest succes”, mai spune Daniel Papa.

Deichmann România a deschis primele magazine în 2007 și de atunci și-a extins în continuare rețeaua de magazine. Compania este prezentă în 90 de locații, cu 8 magazine mai mult decât în 2016. Numărul angajaților din sediul central și din magazine a crescut, ajungând la 652 (2016: 629). Pentru anul curent 2018 sunt planificate alte nouă magazine noi.

Deichmann România este o filială a companiei Deichmann SE. Aceasta este lider de piață în comerțul german și european de încălțăminte. În anul 2017 grupul Deichmann a vândut în toată lumea 176,6 milioane de perechi de pantofi în filialele sale și prin magazinele sale online – cu peste trei milioane de perechi mai mult decât în anul anterior. În cele 25 de țări europene și în SUA grupul a obținut în exercițiul financiar terminat o cifră de afaceri brută de 5,8 miliarde euro (net 5 miliarde euro) – cea mai mare din istoria de peste 100 de ani a firmei. Creșterea cifrei de afaceri, neluând în considerare efectul cursului valutar, este de 5,9%. În magazinele cu vechime mai mare de un an creșterea a fost de 2,8%.

Cel mai mare comerciant de încălțăminte din Europa a desfășurat operațiuni la sfârșitul anului 2017 într-un total de 3.989 magazine, precum și în 36 magazine online și are 39.564 angajați. Pentru anul curent, Deichmann plănuiește investiții la nivel record: 245 milioane euro sunt investite în infrastructura internațională și digitalizare. Din aceștia 102 milioane euro numai în Germania.

60% din cifra de afaceri este obținută în afara Germaniei. În anul 2017 compania a deschis primele magazine în Franța și Belgia.

În anul curent compania va crește în continuare densitatea rețelei sale de magazine pe plan internațional, în prim plan fiind creșterea calitativă. În total grupul Deichmann plănuiește să deschidă 208 filiale noi pe plan mondial. În plus, aproximativ 270 magazine vor fi modernizate, mai multe decât oricând.

 

 

 

 

Citiți și despre:

  • Profi – Kosarom, un parteneriat de succesProfi – Kosarom, un parteneriat de succes Într-un domeniu competitiv şi alert precum retailul modern, nu poţi creşte de unul singur. Astfel, în condiţiile în care retailerul Profi se extinde cu aproximativ 100 de magazine pe an, odată cu el, cresc și […]
  • Mega Image ajunge la 345 de magazineMega Image ajunge la 345 de magazine Mega Image deschide astăzi unui nou magazin în județul Ilfov. Unitatea este situată în Buftea, pe Strada Lalelelor nr. 8 şi are format Shop&Go. Suprafaţa de vânzare al magazinului este de aproximativ 102 […]
  • Kaufland România a primit certificarea Best Buy AwardKaufland România a primit certificarea Best Buy Award Kaufland România a primit certificarea Best Buy Award, ocupând locul întâi la categoria "Lanțul de magazine cu cel mai bun raport calitate – preț din România", în urma voturilor exprimate direct de către […]
  • Profi a inaugurat magazinul cu numărul 300Profi a inaugurat magazinul cu numărul 300 Profi a inaugurat ieri, la Timișoara magazinul cu numărul 300, deschizând în același timp și alte noi unități în Bacău, Dej și Izbiceni. Primele magazine Profi din România au fost deschise la începutul anilor […]
  • Penny Market deschide un magazin în BistrițaPenny Market deschide un magazin în Bistrița Penny Market deschide mâine un magazin în Bistrița, rețeaua retailerului german ajungând astfel la 152 de unități. Prin urmare, din 8 octombrie, locuitorii orașului Bistrița sunt așteptați la cumpărături în […]