Afaceri de 5,4 milioane lei pentru Blue Point, în 2013

12.02.2014

Companie românească de servicii call center, Blue Point, a raportat anul trecut o creștere de 24% a cifrei de afaceri, la 5,4 milioane lei. În 2012, compania a înregistrat afaceri în valoare de 4,35 milioane de lei. În a doua jumătate din 2013, valoarea cifrei de afaceri a crescut cu aproximativ 50%, la 3,7 milioane de lei, comparativ cu primele șase luni ale anului trecut.

Blue Point a beneficiat și de o rată de profit de circa 20% la finalul anului 2013, serviciile de outbound, în special de telesales, aducând cea mai bună profitabilitatea.

Avansul s-a datorat atât creșterii volumului de lucru, cât și sezonalității campaniilor derulate.

,,Pe lângă sezonalitate și creșterea volumului de lucru, consider că unul dintre motivele creșterii noastre este și faptul că suntem o companie flexibilă. Ca atare, ne este ușor să ne adaptăm într-un timp foarte scurt solicitărilor pe care le primim din partea clienților noștri. Mai mult, rezultatele financiare bune sunt urmarea firească a faptului că ne-am concetrat și pe diversificarea și inovarea soluțiilor oferite”, a declarat Violeta Roșu, Managing Partner Blue Point.

Pentru aceste an, compania preconizează un avans al afacerilor de 10%, Blue Point având în plan mărirea volumului de servicii prestate și a numărului de angajați cu 10%.

De asemenea, compania intenționează ca în 2014 să intre și pe piețele internaționale de servicii call center.

 

Citiți și despre: