Afaceri de 662 milioane euro pentru BearingPoint, în 2016

24.02.2017

Compania de consultanţă BearingPoint a înregistrat o creștere puternică, de două cifre a cifrei de afaceri în anul 2016. Astfel, firma a anunțat o cifră de afaceri de 622 de milioane de euro în 2016, cu 10% mai mult decât în anul precedent, atingând un nou record.

De asemenea, compania a avut și o creștere de 13% a cifrei de afaceri nete comparativ cu aceeaşi perioadă a anului anterior, accentuându-şi dezvoltarea rapidă a afacerii.

Evoluţia pozitivă este una sustenabilă şi permite companiei să investească în continuare în serviciile pentru clienți, în special în zonele sale de specialitate, cum ar fi managementul ecosistemului digital și tehnologia de reglementare.

BearingPoint investește intens și în recrutarea talentelor de vârf, precum și în dezvoltarea angajaților, și își propune obiectivul de 1 miliard de euro cifră de afaceri până în 2020. Aşadar, compania continuă să investească în extinderea globală și își propune să se concentreze și mai mult pe promovarea inovației în întreaga lume.

Anul trecut, firma și-a extins acoperirea geografică: a deschis noi filiale și puncte de lucru în Singapore, Portugalia și Republica Cehă.  La ora actuală BearingPoint are 36 de birouri în 22 de țări și prin rețeaua sa globală de consultanță deservește clienți din peste 75 de țări.

„Strategia noastră dă roade. Mă bucur foarte mult pentru creșterea de două cifre și pentru dezvoltarea generală a companiei noastre. Combinația dintre consultanță, soluții și colaborări, și concentrarea noastră pe managementul ecosistemului digital și tehnologia de reglementare reprezintă cadrul perfect. Nu este nicio surpriză că am avut un nou an record și sunt foarte mulțumit cu ce am realizat împreună pe parcursul anilor. Succesul afacerii noastre reflectă expertiza angajaților noștri și plus valoarea pe care o creăm pentru clienții noștri. Este un succes sustenabil, stabil și profitabil, oglindind principiile noastre de conducere. Dezvoltarea puternică ne oferă oportunitatea de a investi în continuare în talentele de vârf, de a cultiva serviciile pentru clienți și de a stimula inovația la nivel global”, a spus Peter Mockler, Managing Partner BearingPoint.

BearingPoint are 3 birouri în România: București, Sibiu și Timișoara, iar în prezent compania analizează şi posibilitatea de a deschide al patrulea birou în România.

Pentru 2017, firma are în plan să se extindă geografic și să își dezvolte în continuare portofoliul. În curând se va anunța deschiderea unor noi puncte de lucru și filiale.

 

 

Citiți și despre: