Afaceri de 75,5 milioane lei pentru DPD România, în 2014  

19.03.2015

Anul trecut, afacerile DPD România au ajuns la o valoare de 75,5 milioane lei, nivel cu 14% mai mare decât în 2013. Compania a livrat, în 2014, 4,8 milioane de colete, în creştere cu 27% faţă de nivelul din 2013. Avansul volumelor s-a datorat în principal comerţului online şi a fost în linie cu creşterea cifrei de afaceri şi a profitului companiei.

Astfel, 2014 a reprezentat pentru DPD România confirmarea trendului de creştere din anii anteriori. Totodată, compania a înregistrat un profit de 3,7 milioane lei, în creştere cu 27% comparativ cu rezultatul din anul precedent.

„2014 a reprezentat un an cheie pentru dezvoltarea DPD la nivelul regiunii balcanice şi un start bun pentru următorii 5 ani, în care DPD România urmează să joace un rol important în această regiune. Creşterile înregistrate anul trecut la nivel de venituri, volume şi profit se datorează în primul rând sprijinului şi suportului grupului DPD. Aceste rezultate nu sunt întâmplătoare, ele reprezintă investiţiile susţinute din ultimii ani dar şi munca întregii echipe DPD România, de la echipa de management până la curierii din teren. Toate acestea s-au concretizat în ceea ce reprezintă DPD astăzi: o companie puternică, o echipă unită şi rezultate foarte bune. Anul 2014 mă face să fiu încrezător în atingerea obiectivelor şi viziunii GeoPost în regiune.Vom continua să inovăm şi să creăm servicii cât mai convenabile şi flexibile pentru clienţi, devenind astfel parteneri de încredere ai acestora”, a declara Lucian Aldescu, CEO DPD România.

Reprezentanţii companiei au mai precizat că rezultatele confirmă dinamica de creştere a DPD din ultimii ani, principalele motoare care au susţinu avansul fiind serviciile noi dedicate clienţilor B2C, soluţiile logistice integrate, comerţul online şi creşterea portofoliului de clienţi internaţionali.

În plus, compania a avut în 2014 rezultate foarte bune atât pe segmentul B2B, cât şi B2C, cel din urmă reprezentând o pondere de 50% din business-ul DPD.

Pentru acest an, DPD preconizează afaceri de peste 100 milioane lei, în creştere cu peste 30% comparativ cu anul trecut.

Obiectivele companiei sunt susţinute de planul investiţional, în valoare de 15 milioane de euro, demarat în 2014, DPD având  ca ţintă pentru 2020 poziţia de lider pe piaţa de curierat în zona Balcanilor.

Ieri, compania a anunţat că va avea un nou nume în Europa. Este vorba de DPDgroup, iar cu această schimbare grupul va aborda şi o nouă strategie de poziţionare şi comunicare cu partenerii şi clienţii săi

„DPDgroup abordează o identitate vizuală dinamică şi simplă în acelaşi timp, prin care transmite atributele brandului: siguranţă, apropiere de client, profesionalism şi încredere. DPDgroup se identifică sub noul slogan:  DPD – your delivery experts”, au afirmat reprezentanţii companiei.

De asemenea, compania a mai precizat că toate subsidiarele GeoPost vor adopta o identitate vizuală comună. Astfel, companiile Chronopost Franţa, SEUR Spain şi Interlink Express UK vor avea identitatea vizuală a DPDgroup.

 

Citiți și despre: