Afaceri de 8,7 milioane de euro pentru Konica Minolta, în primele şase luni

27.08.2014

Cifra de afaceri înregistrată de Konica Minolta în România a crescut cu 10%, la 8,7 milioane de euro, în primele şase luni ale acestui an. Aproximativ 45% din venituri provin din vânzarea de echipamente, în timp ce restul de 55% din cifra de afaceri a fost generată de serviciile și soluțiile furnizate de companie în segmentele office și de producție digitală.

Cele mai bine vândute produse Konica Minolta au fost multifuncționalele alb-negru și color, cu viteze de printare între 21 și 30 de pagini pe minut. Un avans semnificativ l-au şi segmentul echipamentelor office A3 color. Compania deține o cotă de 31% din piața locală de echipamente office multifuncționale laser A3, în timp ce pe segmentul sistemelor de producție, Konica Minolta și-a menținut poziția de lider de piață, cu o cotă de peste 56%.

“Creșterea Konica Minolta în primul semestru din 2014 a fost susținută de mai mulți factori: investițiile realizate pe plan local pentru inovație, diversificarea portofoliului de produse și servicii, precum și îmbunătățirea continuă a experienței pe care o oferim clienților noştri. Mă aștept să înregistrăm rezultate solide și în a doua jumătate a anului și să depășim astfel în 2014 cifra de afaceri de 20 de milioane de euro raportată anul trecut”, a afirmat Helmut Ignat, Director General Konica Minolta Business Solutions România.

 

Citiți și despre: