Afaceri în creştere cu 40% pentru FlorideLux.ro, în 2013

27.02.2014

Afacerile grupului FlorideLux.ro au avansat anul trecut cu 40%, creşterea fiind susţinută de investiţiile majore realizate de companie în infrasctructură, logistică şi în promovare.

„2013 a fost unul provocărilor pentru noi, în care am depăşit orice obstacol din calea dezvoltării business-ului FlorideLux. La începutul anului trecut ne-am mutat sediul într-un spaţiu de peste 500 mp, care ne permite accesul la toate facilităţile de care avem nevoie pentru a ne desfăşura activitatea optim. Aici avem birourile, camera frigorifică, depozitul şi un atelier cu peste 6 posturi de lucru permanente pentru florişti, iar spaţiul ne permite inclusiv crearea de noi poziţii şi posturi de muncă”, a declarat Marius Dosinescu, CEO şi fondator FlorideLux.ro

Anul trecut, grupul a deschis prima florărie din reţea în Braşov şi a semnat contractul pentru spaţiul florăriei din Cluj, care urmează să fie deschisă în curând.

În plus, campania publicitară realizată de operatorul telecom Vodafone a reprezentat un motor de creştere important.

“Campania Vodafone de anul trecut, care a prezentat povestea şi oamenii din spatele succesului FlorideLux, a fost principalul catalizator al cifrei de afaceri, generând o creştere imediată de peste 30%, faţă de cea naturală estimată iniţial”, a afirmat Marius Dosinescu.

Pentru acest an compania îşi propune să obţină o cifră de afaceri de aproximativ 1,2 milioane euro. Această creştere este însă condiţionatp de puterea de cumpărare a consumatorilor şi de extinderea în sistem de franciză a florăriilor FlorideLux.

“Anul acesta depindem foarte mult de puterea de cumpărare a românilor. Astfel, într-un scenariu pesimist vorbim de afaceri de 900.000 euro, iar în varianta cea mai optimistă, aşteptăm afaceri de 1.250.000 euro, care includ şi veniturile generate de extinderea reţelei de florării FlorideLux”, a mai spus Marius Dosinescu.

La ora actuală, florăria FlorideLux din Braşov generează circa 2% din business-ul companiei. În viitor, odată cu extinderea reţelei de florării la nivel naţional, aceastea vor genera peste 50% din cifra totală de afaceri.

FlorideLux are deja contracte semnate şi spaţii în curs de amenajare în Cluj, Arad şi Piteşti, şi se află în negocieri avansate pentru extinderea reţelei în alte peste 10 oraşe din ţară, printre care Ploieşti, Iaşi, Timişoara sau Oradea.

 

Citiți și despre:

  • FlorideLux se extinde în ClujFlorideLux se extinde în Cluj În prima jumătate a lunii apriliei, cea mai nouă florărie FlorideLux își va deschide porțile în Cluj, deținătoarea francizei fiind Andreea Curutiu, economistă cu experiență și reprezentant zonal al Heemskerk, […]
  • FlorideLux deschide prima franciză offline, în Braşov FlorideLux deschide prima franciză offline, în Braşov Grupul FlorideLux.ro a deschis, la Braşov, prima franciză offline din România, investiţia în acest proiect fiind de 45.000 de euro până la sfârşitul acestui an. Compania intenţionează că până la finalul lui […]
  • Lasselsberger a finalizat relocarea întregii activităţi în Cluj-NapocaLasselsberger a finalizat relocarea întregii activităţi în Cluj-Napoca Lasselsberger Ceramics România, deţinătorul brandului Cesarom, a finalizat relocarea întregii activităţi în Cluj-Napoca şi îşi va concentra business-ul integral pe Sanex S.A. Compania estimează o creştere a […]
  • Afaceri în creștere pentru KLG România, în 2013Afaceri în creștere pentru KLG România, în 2013 KLG Europe Logistics România a raportat pentru 2013 o creștere de 11% a cifrei de afaceri, la 21 milioane de euro. Acesta este al cincilea an la rând în care compania a înregistrat un avans al […]
  • Afaceri de 2,7 miliarde de euro pentru Wienerberger, în 2013Afaceri de 2,7 miliarde de euro pentru Wienerberger, în 2013 Cifra de afaceri a producătorului de cărămizi Wienerberger AG a avansat anul trecut cu 13%, până la nivelul de 2,7 miliarde de euro. Compania a mai anunţat că veniturile înainte de taxe, amortizări şi […]