Afaceri în creştere pentru Business Lease România, în 2016

26.01.2017

Business Lease România, funizorul de servicii de mobilitate (managementul flotelor și leasing operațional), se pregătește pentru un an axat pe digitalizare și responsabilitate socială, și are încredere că, în 2017, accentul se va muta spre alte orașe mari ale ţării, cu potențial de creștere.

„România a afișat cea mai mare creștere economică din Uniunea Europeană, de 4,7%, fapt care a stimulat, de asemenea, vânzările de autoturisme noi în 2016. Această evoluție poate fi trecută în contul companiilor, deoarece mai mult de 70% din aceste mașini noi au fost cumpărate prin vânzări de flote și leasing operațional, de către segmentul B2B. Sunt mulțumit să văd că și noi am înregistrat o creștere în 2016 a portofoliului de leasing operațional, o creștere de 21%”, declară Philip Aarsman, Managing Director al Business Lease România.

Compania a încheiat anul 2016 pe prima poziție pe segmentul de management al flotelor, cu o cotă de piață de 27%, și a înregistrat o creștere de 21% a contractelor de leasing operațional, ajungând la peste 3.000 de vehicule administrate, comparativ cu anul 2015.

Rezultatele de anul trecut arată că peste două treimi dintre clienți recomandă compania și sunt de părere că serviciile Business Lease România sunt de la foarte bune la excelente. Mai mult, peste 86% dintre ei apreciază gradul de profesionalism, expertiza, eficiența și pregătirea angajaților. Aceste aspecte reies și din sondajul adresat șoferilor, care arată că peste 90% dintre aceștia apreciază suportul oferit, monitorizarea constantă și eficiența cu care sunt livrate mașinile.

„Importanța pe care o acordăm pieței din România poate fi confirmată și prin decizia luată de Business Lease Group, cu sediul în Olanda, acționarul majoritar al Business Lease România, care ne-a majorat capitalul social cu 9 milioane de lei, la un total de 10,5 milioane lei. Această infuzie demonstrează o susținere a planului de dezvoltare a afacerilor din România, pregătit pentru 2017”, completează Philip Aarsman.

În 2017, Business Lease România se va concentra în special pe direcția de digitalizare a serviciilor de pe segment și va pune accent pe responsabilitate socială. Mai mult, compania consideră că este responsabilitatea sa de a oferi servicii cu aceeași calitate și diversitate și în alte orașe mari din România, pentru că se tinde spre o dezvoltare a mediului economic și în alte zone din România.

De asemenea, compania se va implica în acțiuni de responsabilitate socială.

„Credem într-un business sănătos și echilibrat, și în faptul că orice companie trebuie să aibă un rol activ în comunitatea din care face parte”, spune directorul Business Lease.

 

 

Citiți și despre: