Afaceri în creştere pentru Cocktail Holidays

23.01.2017

Cocktail Holidays, touroperator specializat în vacanţe de tip charter, circuite, programe sociale şi pentru seniori, a încheiat anul 2016 cu o cifră de afaceri de 15 milioane de euro, în creştere cu 2%. Pentru 2017, compania estimează păstrarea trendului pozitiv înregistrat în ultimii ani, mizând pe consolidarea pe piaţa de călătorii.

„A fost un an destul de bun pentru turism, în ciuda tuturor previziunilor sumbre, după atacuri şi atentate, evenimente care ne-au pus în situaţia să oferim destinaţii noi, din vestul Europei, şi să ne folosim la maximum experienţa acumulată în 24 de ani de turism. Rezultatele ne arată însă că turiştii au încredere în brandul nostru şi prioritatea companiei va fi mereu să le oferim vacanţe sigure, cu toate taxele incluse”, a declarat Dan Goicea, manager Cocktail Holidays.

Touroperatorul a deservit în 2016 un număr de peste 21.000 de turişti, în creştere cu 5%, comparativ cu 2015. Cei mai mulţi turişti au preferat destinaţii ca Grecia, Spania, Portugalia, Croaţia, Muntenegru şi Turcia.

Pachetul mediu cu avionul şi toate taxele incluse pentru Grecia a fost anul trecut de 600 de euro/persoană, pentru Portugalia de 800 de euro/persoană, pentru Spania de 700 de euro/persoană, iar pentru Turcia de 650 de euro/persoană.

Destinaţiile preferate de turişti pentru 2017 sunt Grecia (insulele Kos, Creta, Rodos, Santorini, Mykonos, Corfu, Zakynthos), Spania (Tenerife, Mallorca, Costa Brava, Costa del Sol, Costa Blanca), Portugalia (Algarve), Turcia (Antalya şi Bodrum) şi Muntenegru, dar şi România.

 

 

Citiți și despre:

  • Un nou concept de vacanță pe piaţa din România, lansat de Paralela 45Un nou concept de vacanță pe piaţa din România, lansat de Paralela 45 Paralela 45 a lansat astăzi un nou concep de vacanţă. Este vorba de Blind Holiday, un concept nou pe piața din România și se adresează turiștilor dornici de o experiență de vacanță diferită față de ce au […]
  • Staţiunea Mamaia, promovată la Târgul de Turism al RomânieiStaţiunea Mamaia, promovată la Târgul de Turism al României Românii care preferă să meargă în vacanţă în Staţiunea Mamaia, nu o fac doar pentru a se încarcă cu energia oferită de mare, nisip şi soare, ci şi pentru senzaţiile pe care le poate oferi această destinaţie. […]
  • BusinessMark va organiza Corporate Tennis OpenBusinessMark va organiza Corporate Tennis Open BusinessMark va organiza, în zilele de 11-12 iunie şi 18-19 iunie, “Corporate Tennis Open”, turneu de tenis dedicat mediului de afaceri, ce va avea loc la Daimon Club, Bucuresti. Aflat la cea de a II-a […]
  • Jubile a inaugurat noi saloane de petreceriJubile a inaugurat noi saloane de petreceri Jubile, Furnizor al Casei Regale a României, a inaugurat o nouă locație în zona de nord a Bucureștiului, Jubile Concept: Events - Art - Party, care cuprinde cinci saloane cu un design interior elegant, în […]
  • eJobs lansează o nouă divizie de businesseJobs lansează o nouă divizie de business Platforma de recrutare eJobs lansează Brand Your HR, o divizie de business prin care va oferi servicii dedicate de Employer Branding angajatorilor din România. Astfel, eJobs susține companiile să își creeze […]