Afaceri în creştere pentru Urgent Cargus, în primul semestru al anului

07.08.2015

Compania de curierat Urgent Cargus a înregistrat o creștere cu 21% a cifrei de afaceri în prima jumătate a anului, comparativ cu aceeași perioadă din 2014. Evoluția pozitivă a afacerilor companiei urmează procesului accelerat de consolidare și integrare a operațiunilor cât și a investițiilor realizate în această perioadă.

De asemenea, în perioada analizată, volumele transportate au continuat să crească pe ambele segmente de clienți, B2B și B2C, susținute de expansiunea ponderii comerțului online, acesta ajungând să reprezinte 50% din cifra de afaceri a companiei. Pe acest segment, Urgent Cargus a înregistrat o creștere cu 80% a volumelor transportate, față de prima jumătate a lui 2014, extinzându-și portofoliul de clienți prin atragerea unor companii importante, active în acest domeniu.

“Odată cu fuziunea de anul trecut, ne aflăm într-o nouă postură pe piața de curierat, aceea a unui jucător cu o poziție bine consolidată. Acordăm o atenție specială comerțului online, care a ajuns să reprezinte 50% din cifra de afaceri a companiei și unde am reușit să atragem jucători cheie din acest segment, precum eMAG, Avon, Oriflame, H&M sau Depanero”, spune Gian Sharp, CEO Urgent Cargus.

Astfel, în condițiile creșterii volumelor transportate și procesate, compania a planificat investiții de 2,5 milioane euro, pentru extinderea și îmbunătățirea capacităților logistice. Prin urmare, suprafața destinată depozitării și sortării expedierilor va fi extinsă cu 50% în 15 orașe mari din ţara noastră până la finalul lunii octombrie. În plus, vor fi achiziționate noi echipamente de procesare a coletelor, împreună cu soluții de IT și securitate, iar flota de vehicule va fi mărită.

“În a doua jumătate a lui 2015 ne dorim să avem o creștere a cifrei de afaceri cu 20% și ne pregătim pentru un an 2016 plin de provocări. Urmărim cu atenție dinamica pieței de comerț online, estimată pentru 2015 la o valoare totală de 1,3 miliarde euro, precum și întărirea poziției pe care o deținem în zona de clienți B2B. Estimăm că piața de curierat intern va continua să aibă o evoluție ascendentă, odată cu consolidarea pozițiilor deținute de principalii jucători”, a explicat Gian Sharp.

 

 

 

Citiți și despre: