Afacerile Allpacka au depășit 100.000 euro, în primul an de activitate în România

14.02.2017

Platforma online de intermediere de servicii de curierat Allpacka.ro a înregistrat anul trecut, primul an de activitate în România, o cifră de afaceri de 110.000 euro, peste așteptările companiei, și estimează dublarea acesteia de la an la an până în 2020.

”Creșterea de la lună la lună este de peste 20%. În 2016, am procesat peste 10.000 de comenzi de la mai bine de 1.000 de clienți. Sperăm să dublăm aceste cifre până la finalul anului 2017. De asemenea, vrem să ne dublăm veniturile în fiecare an în următorii trei ani, dar dacă vom continua să creștem cu această viteză, este posibil să ne triplăm creșterea în 2017”, a declarat Colin Snead, fondatorul companiei.

Portalul Allpacka.ro a fost lansat pentru prima oară în anul 2010 în Ungaria de antreprenorul englez, Colin Snead, fiind un agregator de prețuri de la firmele de curierat, prin care magazinele online mici și mijlocii, dar și clienții persoane fizice pot achiziționa servicii de curierat cu discount-uri, după compararea ofertelor mai multor curieri. În România, platforma și-a lansat serviciile la finalul anului 2015.

”Așteptările clienților din România sunt mult mai mari, calitatea și încrederea fiind foarte importante pentru clienții noștri. În România clienții ne dau o singură șansă, iar dacă greșim nu mai apelează la serviciile noastre. Îmi place această diferență culturală pentru că ne ambiționează să asigurăm clienților cea mai bună experiență când ne utilizează serviciile”, spune Colin Snead.

Cea mai bună lună din an este decembrie, în preajma Crăciunului, când comerțul online explodează, iar comenzile pentru curieri se triplează.

80% din clienții platformei AllPacka.ro sunt firme, iar restul persoane fizice. AllPacka funcționează ca un fel de Booking.com al curieratului: folosind volumele pentru a scădea prețurile la serviciile de curierat și cu 50-70%.

”Toată lumea poate economisi enorm cu Allpacka.ro. De exemplu: un colet de 20 de kg pentru Marea Britanie trimis prin Poșta Română costă 560,60 lei. Prin serviciile Allpacka.ro costă doar 211,20 lei, este o economie de 62%. În medie clienții noștri economisesc circa 50% din tarifele de transport”, arată Colin Snead.

Partenerii Allpacka sunt companii de curierat foarte cunoscute precum UPS, DPD, TCE, GLS și Gebruder Weiss, de ofertele acestora beneficiind cei aproximativ 4.000 de clienți activi ai site-ului.

Până în acest moment, Allpacka a investit peste 200.000 euro în România și are în plan alte 100.000 euro până la finalul anului 2017.

În acest moment, Allpacka, cu activități în Ungaria, Slovacia, România și Cehia, a ajuns la o cifră de afaceri de peste 1 milion euro cu doar 20 de angajați.

Anul trecut, compania a primit o infuzie de capital de 850.000 euro, din care 70% provin din instrumentul financiar al Uniunii Europene JEREMIE, iar 30% de la compania de venture capital Euroventure și de la alți doi investitori. În România Allpacka.ro are o cifră de afaceri de 100 000 euro, iar până în acest moment a investit peste 200 000 euro, urmând să investească până la finalul anului 2017 încă 100 000 euro.

 

 

Citiți și despre: