Afacerile Lemet au crescut la peste 40 milioane lei, în primele trei luni

24.04.2014

Producătorul român de mobilă Lemet a înregistrat în primul trimestru al acestui an o creştere de 10% a cifrei de afaceri, ajungând astfel la 40,18 milioane de lei. Avansul a fost susţinut atât de campania de reduceri oferită de companie, cât şi de soluțiile de finanțare în rate fără dobândă.

“Avem clienți fideli al căror număr a crescut de la an la an. În primul trimestru al anului 2014, conform studiilor interne de marketing, 38% dintre cumpărătorii noștri au revenit, alegând magazinele Lem’s datorită varietății de produse, a calității produselor și serviciilor, dar și pentru că au posibilitatea plății în rate fără dobândă sau acces la prețurile reduse din cadrul campaniei promoționale din luna martie”, a declarat Alexandru Rizea, proprietar Lemet.

Potrivit lui, presiunea clienților asupra comercianților de a face permanent reduceri de preț este dăunătoare şi conduce la intensificarea luptei pentru cel mai mic preț.

Într-un astfel context, producătorii și comercianții nu mai pot investi în produse noi, superioare celor de pe piață, sau în îmbunătățirea produselor şi serviciilor oferite.

“Producătorii și comercianții nu au rezerve inepuizabile în preț. Progresul se obține prin reinvestirea plusvalorii în tehnologii și materiale noi, în inovație, în oameni din ceîn ce mai bine pregătiți. Dacă plusvaloarea e mică, atunci și progresele vor întârzia să apară”, a explicat proprietarul Lemet.

Citiți și despre: