AFI Cotroceni organizează pentru al doilea an consecutiv campania „Christmas in July”

17.07.2015

Pentru al doilea an consecutiv, AFI Palace Cotroceni organizează, campania „Christmas in July” și aduce în mijlocul verii sărbătoarea bucuriei și a cadourilor. Cu această ocazie, centrul comercial transformă campania într-o tradiție inedită pentru Bucureşti, astfel încât vizitatorii mall-ului să se poată bucura de surprize, cadouri, evenimente tematice, oferte speciale și de atmosfera Crăciunului de două ori pe an.

În acest an, clienții centrului comercial sunt invitați să colinde mall-ul pentru a câștiga premii cu sacul. Cei care vor face cumpărături în perioada 15 – 31 iulie de minimum 200 de lei vor avea șansa de a câștiga zeci de cadouri, de la gadgeturi, până la brazi pentru Crăciun și delicii de sezon. Aceștia se pot înscrie în cursa pentru premii în zona Brioche Doree, prezentând bonurile de cumpărături.

De asemenea, vizitatorii AFI Palace Cotroceni vor putea fi surprinși în orice moment de către ajutoarele moșului și se vor putea bucura de atmosfera Crăciunului vizitând căsuțele tematice amplasate pe coridoarele principale, de unde vor putea cumpăra delicii de sezon.

În plus, cei care vor vizita mall-ul în perioada campaniei vor fi surprinși cu activări tematice și multe alte surprize, atât în interiorul centrului comercial, cât și la terasele exterioare.

De asemenea, magazinele din centrul comercial sărbătoresc la rândul lor Crăciunul, întâmpinându-și clienții cu reduceri chiar și de -70% și multe oferte speciale.

 

 

Citiți și despre:

  • Mega Mall a lansat sezonul de reduceriMega Mall a lansat sezonul de reduceri Mega Mall a anunţat lansarea sezonului de reduceri estivale cu o campanie promoțională, prin care își răsplătește clienţii cu peste 20.000 de premii instant, în valoare totală de peste 55.000 de euro. În […]
  • Veniturile AFI Europe România, în creştereVeniturile AFI Europe România, în creştere Venitul operațional net al AFI Europe România a crescut la peste 27 milioane euro, în primele nouă luni din acest an. În perioada analiazată, centrul comercial AFI Palace Cotroceni din Capitală, activul cel […]
  • Rezultate financiare excelente pentru AFI Europe, în trimestrul al treileaRezultate financiare excelente pentru AFI Europe, în trimestrul al treilea AFI Europe a înregistrat în al treilea trimestru al anului o creştere de 8,2% a venitului operaţional net, la 30 de milioane de euro, în comparaţie cu cel din 2014. În acelaşi timp, centrul comercial AFI […]
  • Se deschide un nou magazin Penny Market, în ZimniceaSe deschide un nou magazin Penny Market, în Zimnicea De mâine, locuitorii din Zimnicea, județul Teleorman, își pot face cumpărăturile în magazinul Penny Market din orașul lor, situat pe str. Eroilor. Aceasta este a 6-a unitate deschisă de retailerul german în […]
  • Venituri record pentru AFI Palace Cotroceni, în 2013Venituri record pentru AFI Palace Cotroceni, în 2013 Anul trecut, centrul comercial AFI Palace Cotroceni din Bucureşti a continuat să îşi îmbunătăţească performanţa şi a depăşit bugetul estimat al companiei, înregistrând rezultate record. Venitul operaţional […]