Air France lansează o campanie promoțională

10.10.2014

Începând de astăzi, Air France lansează o campanie promoțională cu prețuri reduse cu până la 40% pentru 40 de destinații intercontinental. Astfel, clienţii companiei își pot rezerva bilete la prețuri reduse către destinații precum Beijing (de la 549 euro), Nairobi (de la 599 euro), Washington (de la 621 euro), Shanghai (de la 629 euro), Chicago (de la 643 euro), Hong Kong (de la 659 euro), Singapore (de la 659 euro) sau Punta Cana (de la 749 euro)

“Pentru că toamna se număra vacanțele de iarnă, Air France vine, începând din 10 octombrie, cu o ofertă de nerefuzat. Astfel, în perioada 10-23 Octombrie 2014, Air France lansează o campanie promoțională cu prețuri cu până la 40% mai mici la peste 40 de destinații intercontinentale și un concurs care premiază creativitatea cu două bilete de avion Air France în Punta Cana”, au afirmat reprezentanţii companii, într-un comunicat de presă.

Air France a mai spus că tarifele sunt valabile pentru plecarea din București și includ toate taxele.

De asemenea, pentru a spori interacțiunea cu pasagerii săi și pentru a-i inspira să descopere noi destinații, cu ajutorul noilor sale vizualuri, Air France lansează și un concurs ”France is in the air”, prin care pune la bătaie două bilete de avion dus-întors pe ruta București – Punta Cana.

Air France şi filiala sa regională HOP! operează 1.500 de zboruri zilnice atât în Franţa, cât şi în restul Europei şi în întreaga lume. Flota companiei cuprinde 374 de aeronave.

Citiți și despre: