Alexandru Dinu, director The Markers, vine la Cluj Sales Conference

29.04.2015

Cluj Sales Conference, eveniment care va avea loc în 14-15 mai la Hotel Golden Tulip Ana Dome, va prezenta participanţilor cele mai frecvente greşeli pe care le fac oamenii de vânzări şi cum trebuie evitate. Conferinţa îşi propune să atragă 200 de specialişti în vânzări care vor avea ocazia să facă knowledge sharing şi să afle cele mai recente trenduri în domeniu. În plus,  12 speakeri renumiţi la nivel internaţional şi naţional le vor oferi participanţilor informaţii punctuale într-o manieră interactivă. În total vor fi abordate peste 12 teme precum “Creşterea performanţei în vânzări”, „Negociere şi persuasiune” şi „Vânzare prin telefon”.

“În primul rând este faptul că nu ştiu să asculte. După aceea urmează faptul că se bazează doar pe cunoştintele lor tehnice. Mulţi dintre ei nu încearcă să creeze o relaţie cu clienţii lor, nu gândesc pe termen lung şi preferă să vândă cu orice preţ în loc să se concentreze pe crearea de relaţii. Omul de vânzări din ziua de astăzi trebuie să se schimbe foarte rapid şi să se adapteze mereu la noile trenduri ale oportunităţilor de promovare pe care noile tehnologii ni le oferă. Iar cea mai mare problemă şi cea care este cel mai greu de schimbat este Atitudinea. Degeaba avem  Aptitudini, dacă nu avem Atitudine” susţine Alexandru Dinu, speaker Cluj Sales Conference.

Acesta conduce The Markers, agenţie specializată în implementarea de strategii de vânzări şi campanii de marketing direct pentru companiile din România.

De asemenea, el este implicat în dezvoltarea Traininguri Specializate România, un brand dedicat dezvoltării profesionale a oamenilor de vânzări şi a managerilor din companii. Din acest punct de vedere, Alex susţine că:

 “Din păcate oamenii de vânzări nu investesc în ei prea mult, deoarece au percepţia că ştiu totul despre businessul lor şi despre mersul vânzărilor. Companiile aleg să investească în ei. Un om de vânzări ar trebui să folosească cel puţin 30 de minute pe zi (luate din timpul acordat Facebook) pentru a se inspira din diferite surse. Internetul este o resursă nelimitată de informaţii”, a continuat acesta.

În ceea ce priveşte modul în care s-a schimbat profilul omului de vânzări după criză, speakerul Cluj Sales Conference susţine că imediat după criză, oamenii de vânzări au înţeles că trebuie să se comporte ca atare, să iasă din birouri şi să nu se mai comporte ca nişte agenţi care doar preluau comenzi.

“În acest moment , chiar se vede valoarea adaugată a unui om bun de vânzări. În acelaşi timp, mulţi oameni de vânzări s-au transformat în consultanţi pentru clienţii lor, ceea ce este foarte bine”, a mai spus Alexandru Dinu.

El mai susţine că viteza cu care se schimbă lucrurile şi modificarea profilului clientului îi obligă pe cei care vor să aibă succes în domeniul vânzărilor să investească în ei pentru a putea face faţă noilor tipuri de situaţii.

“Îmi doresc ca în urma participării lor la Cluj Sales Conference, fiecare dintre ei să pună în  aplicare cel puţin o idee pe care o vor afla de la unii dintre cei mai performanţi oameni. Vedeţi voi, sunt foarte multe conferinţe organizate în România, oamenii participă la ele, dar uită că scopul este de a schimba ceva la ei după participarea la o conferinţă. Dacă continuă să facă aceleaşi lucruri, vor avea aceleaşi rezultate”, a încheiat Alexandru Dinu.

Mai multe informaţii despre aceste eveniment puteţi afla de pe site-ul conferinţei: www.clujsales.ro. Evenimentul face parte din portofoliul Libero Events.

 

Citiți și despre: