Allview deține 20% din cota de piață pentru tabletele PC în România

01.03.2014

Visual Fan mizează pe o continuă creștere a pieței smartphone-urilor şi tabletelor PC în 2014. În anul 2002, la Brașov, a fost înființată compania Visual Fan, cu obiectiv de activitate producția și comerțul en-gross de produse electronice și electrocasnice. Doi ani mai târziu, toate produsele au început să fie comercializate sub marca proprie Allview, iar de atunci lansările de telefoane mobile inteligente sau tablete PC au fost unele continue, dat fiind și faptul că piața pe care activează compania este la rândul ei într-o continuă schimbare. ”Imediat după înfiinţare, în perioada 2002-2004, am comercializat televizoare clasice, DVD playere şi alte produse electronice. Din aprilie 2004, toate produsele au fost comercializate sub marca proprie Allview. În 2006 am fost primul brand local care a comercializat televizoare LCD, în 2007 am adăugat în portofoliu sistemele de navigare GPS, iar în 2008 am pătruns pe piaţa telefoanelor mobile dual SIM. În decembrie 2010, Allview a fost prima companie autohtonă care a lansat o tabletă PC, a urmat în 2011 primul smartphone sub brand românesc, iar în 2013 am lansat primul smartphone single sim din portofoliul nostru”, ne-a declarat Lucian Peticilă, directorul general Visual Fan România.

Conducerea companiei povestește că brandul Allview a fost construit pe încrederea consumatorilor și nu în ultimul rând cu eforturi continue susținute din partea companiei, care numără acum peste 100 de angajați în sectoare precum Cercetare-Dezvoltare, Achiziții, Service și Vânzări. “Un brand se construieşte în timp, cu eforturi susţinute. Construirea brandului Allview a rezultat  din interacţiunea a sute de oameni- angajaţi, furnizori, parteneri şi, nu în ultimul rând, clienţii noştri. Este nevoie, ca în orice muncă, de încredere, deschidere, perseverenţă, flexibilitae şi intuiţie. De asemenea, este foarte important să oferi produse de calitate. Îl poţi atrage pe consumator cu brandul tău, dar el te va iubi cu adevărat abia în momentul în care îţi va folosi produsele”, ne-a povestit Lucian Peticilă.

20% cota de piață pentru tablete PC

Eforturile continue și susținute au dat roade, anul trecut Visual Fan s-a putut mândri cu o cotă de piață de 20% în România pentru tabletele PC și 9% pentru smartphone-uri, spun oficialii companiei. “Cota de piaţă a Allview pentru anul 2013 este de 20% în ceea ce priveşte tabletele PC şi 9% în ceea ce priveşte smartphone-urile. Doar pe plan intern am vândut 110.000 de tablete sub brand Allview, valoarea acestora fiind de 10 milioane euro”, ne-a povestit Lucian Peticilă, directorul general Visual Fan România, care a adăugat că cifra de afaceri pentru primele nouă luni ale anului 2013 a fost 15 milioane de euro.

Allview X1 Soul

Portofoliul companiei este acum unul cu peste 100 de produse, de la smartphone-uri pentru toate buzunarele și așteptările, până la tablete PC și accesorii pentru aceste device-uri. “În prezent, compania are în portofoliu peste 100 de produse. Pe lângă smartphone-uri şi tablete, clienţilor le stă la dispoziţie o gamă largă de accesorii pentru device-urile lor, de la huse ultra-slim, căşti bluetooth sau boxe, până la capace de protecţie personalizabile.

Ultima noastră lansare importantă a avut loc în toamna lui 2013. Atunci am venit pe piaţă cu X1 Soul, care a adus câteva elemente în premieră pentru un smartphone comercializat sub brand românesc: design unibody, cameră foto de 13 MP şi funcţia Air Gesture, care permite interacţiunea utilizatorilor cu telefonul fără să-l atingă. La scurt timp am lansat şi varianta mini a vârfului nostru de gamă, care oferă aceleaşi dotări de top, tehnologii de ultimă generaţie şi design inovator, venind în plus cu o baterie mai performantă. Tot la sfârşitul lui 2013 am lansat şi prima tabletă sub brand românesc cu procesor Intel, Viva i8”, ne-a explicat directorul general Visual Fan România, care a adăugat faptul că pentru a rămâne în topul preferințelor consumatorilor într-o piață precum cea a tehnologiei, trebuie să intuiești nevoile posibililor clienți. “Lumea gadgeturilor este mereu în schimbare, evoluează foarte repede, iar noi am reuşit mereu să intuim nevoile consumatorilor şi să fim cu un pas înainte în a le oferi cele mai noi tehnologii”, este de părere Lucian Peticilă.

X1 Xtreme

Luna februarie a venit cu o nouă lansare pentru Allview, este vorba despre un nou vârf de gamă, smartphone-ul X1 Xtreme. “Proiectul pentru acest device urmează o viziune din luna decembrie a anului 2012 pe care am dezvăluit-o şi în calendarul anual al companiei, iar astăzi a devenit realitate. Am dus tehnologia la extrem şi am creat un device de top care le oferă utilizatorilor tot ce şi-ar putea dori de la un smartphone: design inovator, procesare ultra-rapidă şi o experienţă foto impresionantă (camera foto principală are 16MP şi o serie de funcţii inteligente). Dotat cu unul dintre cele mai puternice procesoare existente în momentul actual pe piaţă, Qualcomm Snapdragon 800, device-ul se află în prezent pe primul loc în AnTuTu Benchmark, unde a obţinut un scor de peste 34.700 de puncte”, ne-a declarat Lucian Peticilă, directorul general Visual Fan România.

Competiție la nivel local 

Românii sunt din ce în ce mai pasionaţi de tehnologie, spune conducerea companiei Visual Fun, iar acest lucru este demonstrat de nenumărate studii în domeniu. Una dintre ultimele cercetări arată că într-un singur an, numărul românilor care deţin un smartphone s-a triplat. „Consumatorul român vrea inovaţie, dar îşi doreşte ca investiţia  în inovaţie să fie una sigură. Vrea să ştie pe ce dă banii şi device-ul să merite cheltuiala. Contextul de criză l-a făcut să fie mai pragmatic decât înainte. De asemenea, îşi doreşte device-uri cu din ce în ce mai multe funcţionalităţi: GPS, conectivitate 3G, cameră foto performantă. Noi suntem entuziasmaţi de fiecare nouă provocare şi ne bucurăm de orice revoluţie în domeniu.

Credem că produsele comercializate sub brand românesc ţin pasul cu cele ale brandurilor consacrate. Aduc aceleaşi performanţe şi tehnologii de ultimă oră la un raport excelent calitate-preţ. Iar consumatorii au început să aibă încredere în ele: în momentul de faţă, unul din doi utilizatori români deţine o tabletă a unui brand autohton”, ne-a declarat Lucian Peticilă, directorul general Visual Fan România.

Odată cu preferințele românilor și competiția este una mai acerbă, dar acest lucru nu conduce decât la evoluție continuă, spun cei de la Visual Fan. “Competiţia a dus mereu la o continuă perfecţionare şi eficientizare. Pe noi, concurenţa ne motivează, ne face să fim din ce în ce mai buni, să evoluăm, să fim mereu primii care aduc pe piaţă un anumit tip de produs. În acest domeniu, orice competitor trebuie luat în serios”, spune directorul general Visual Fan România.

Trend ascendent pentru 2014

Anul acesta va fi unul cu creșteri semnificative pentru Visual Fan, promite directorul general care vrea extinderea gamei de produse. “În 2014 se va păstra cu certitudine un trend ascendent. Piaţa smartphone-urilor şi tabletelor PC se află într-o continuă creştere. Tehnologia evoluează, device-urile devin din ce în ce mai accesibile, iar noi vom extinde gama de produse pentru a veni în întâmpinarea dorinţelor din ce în ce mai variate ale clienţilor noştri. În 2014 vom veni pe piaţă cu noi modele de smartphone-uri cu funcţionalităţi diferite care răspund exigenţelor mai multor categorii de consumatori. După cum ne-am obişnuit clienţii, vom oferi în continuare actualizări de soft pentru produsele Allview”, ne-a declarat Lucian Peticilă, directorul general Visual Fan România.

 

 

Citiți și despre:

  • Allview X2 Soul PRO intră pe piaţa din RomȃniaAllview X2 Soul PRO intră pe piaţa din Romȃnia Allview a lansat ȋn parteneriat cu Digi Mobil promoţia “Smartphone cu Smartpersonalitate la Smartpromotie”. Astfel, noul telefon Allview X2 Soul PRO va fi disponibil la contractarea abonamentelor Digi Mobil […]
  • ABC produce de 19 ani borș tradiționalABC produce de 19 ani borș tradițional Compania care demonstrează că simplitatea poate sta la baza unei afaceri de succes. Într-o piață în care cele mai multe dintre produsele unei companii de succes sunt unele complicat de realizat și la fel de […]
  • Grupul DHS mizează pe E-bike și modele premium în 2014Grupul DHS mizează pe E-bike și modele premium în 2014 “Folosirea bicicletei e un trend care ia amploare, pentru că oamenii îşi doresc să trăiască mai sănătos” –Grupul DHS. Cei care au renunțat la mașină pentru bicicletă sau cei pasionați de sportul pe două roți […]
  • Vrancart Adjud, 37 de ani de grijă pentru mediuVrancart Adjud, 37 de ani de grijă pentru mediu Compania reciclează 30% din maculatura colectată la nivel naţional. Vrancart Adjud a preluat în anul 1991 patrimoniul Combinatului de Celuloză şi Hârtie Vrancea, înfiinţat în anul 1977 și a continuat […]
  • Creștere de 15% a cifrei de afaceri pentru Dolcerie Veneziane Creștere de 15% a cifrei de afaceri pentru Dolcerie Veneziane Fabrica de ciocolată de la Tigveni produce 2 milioane de figurine de ciocolată pe an. Ciocolata este și va rămâne unul dintre dulciurile preferate ale românilor și nu numai. Cu lapte, amăruie, cu migdale sau […]