Alpha Bank a lansat un serviciu nou de Mobile Banking

20.10.2014

Alpha Bank România a lansat noul serviciu de Mobile Banking, soluţie care oferă clienţilor toate mijloacele necesare administrării activităţilor cu banca, în condiţii de mobilitate deplină. Noul serviciu oferă şi o experienţă nouă, aceea de a avea acces direct, de pe telefonul mobil sau tabletă, la toate informațiile lor financiare și de a efectua operaţiuni bancare. Fiecare client Alpha Bank, care posedă un smartphone (iPhone sau Android) sau o tabletă (iPad sau Android), poate plăti facturile de utilități, efectua schimburi valutare, iniția plăți către parteneri, poate alimenta cardul de credit și gestiona economiile prin constituirea sau lichidarea depozitelor.

Serviciu este disponibil prin intermediul aplicaţiilor “Alpha Bank RO”, pentru telefoane inteligente şi tablete, ce pot fi descărcate gratuit din magazinele virtuale App Store şi Google Play.

Aplicaţia dispune de o zonă privată, accesibilă clienţilor autentificați, şi de o zonă publică ce conţine informaţii de interes general despre unitățile și localizarea ATM-urilor Alpha Bank, despre prezentarea ultimelor oferte și produse, şi care poate fi accesată fără autentificare, fiind disponibilă oricărui utilizator.

„Un avantaj imediat pentru clienţi este facilitatea de “self-enrollment”: clienţii Alpha Bank îşi pot activa imediat noul serviciu, folosind aplicaţia de Internet Banking Alpha Click, fără a se deplasa în unitățile băncii. De altfel, noul serviciu de Mobile Banking este 100% integrat și sincronizat cu cel de Internet Banking. Autentificarea se face cu aceleași credențiale în cele două aplicații, iar operațiunile efectuate sunt vizibile instantaneu pe ambele canale, indiferent care este cel folosit pentru inițierea unei tranzacții”, au explicat reprezentanţii băncii, într-un comunicat de presă. 

Citiți și despre: