Alpin 57 Lux oferă peste 100 de sortimente de înghețată

01.07.2014

Compania a lansat Summa și Transalpina, mărci care concurează cu cele mai bune sortimente de înghețată din țară. Unul dintre cele mai bine  vândute produse în timpul sezonului cald este înghețata și în topul celor mai mari companii producătoare de înghețată din țara noastră este Alpin 57 Lux. Societatea are capital 100% românesc și este prezentă pe piața internă din anul 1994. “Societatea Alpin are ca principal obiect de activitate fabricarea înghețatei. Sigur că gama de produse s-a diversificat mereu, astfel că, la această dată, producem o diversitate de sortimente de patiserie congelată, patiserie proaspătă și brutărie congelată. Cele mai mari vânzări se înregistrează, bineînțeles, la segmentul de înghețată și aș menționa câteva mărci cunoscute: Fulg de Nea, Vartecus, Polar autentic, Delicia, Malgra și, mai nou, Summa și Transalpina”, ne-a declarat Ileana Gagea, directorul comercial Alpin 57 Lux.

Compania se mândrește cu una dintre cele mai moderne fabrici din România, din sectorul în care activează, localizată la Sebeș, județul Alba. Funcționând pe o platformă industrială nouă, cu spații moderne de producție și depozitare și tehnologii de vârf, Alpin 57 Lux oferă clienților înghețată de calitate, la prețuri competitive.

Produse cu tradiție și recent lansate

Compania lansează an de an sortimente noi și inovative, reușind cu succes să răspundă la toate cerințele consumatorilor. Alpin 57 Lux are un portofoliu de peste 100 de sortimente de înghețată care pot fi descoperite în magazinele partenere. “Producem peste 100 de sortimente de înghețată, iar cele mai vândute sunt: Premium Alpin, Fulg de Nea, Vartecus, Delicia, Sandwich Alpin, Malgra și sperăm că vor avea un mare succes noile mărci Summa și Transalpina”, spune directorul comercial al companiei. Ultimele două sortimente recent lansate aduc arome inovatoare pentru clienți. “Produsele lansate recent pe piață vin în întâmpinarea consumatorilor cu inovație: înghețata Summa are în compoziție două arome, ice bombon si portocale, care gustate împreună o dau pe a treia (guma de mestecat), cu gusturi care se adresează și celor mai pretențioși clienți, înghețata Transalpina este o înghețată superpremium, ce are în compoziție smântână și foarte multă ciocolata 38% (glazura+mix). Considerăm că înghețata fabricată sub acest brand rivalizează cu cele mai bune sortimente ale multinaționalelor”, ne-a declarat Ileana Gagea.

Cotă de piață de 18%

Alpin 57 Lux are o cotă de piață de 18% în România, iar produsele sunt unele destinate doar consumului intern, conducerea companiei spunând că planurile de viitor nu presupun lansarea activităților specifice exportului. “Atunci când aleg, consumatorii se îndreaptă întodeauna spre produse de calitate la prețuri acceptabile. Noi venim în sprijinul lor tocmai cu ce își doresc. Societatea noastră a acordat întotdeauna cea mai mare atenție calității și siguranței alimentare. Tocmai de aceea am implementat în cadrul societății un sistem de management al calității alimentului conform cerințelor SR EN ISO și IFS (International Food Standard). Deci, calitate avem, siguranță avem, prețuri bune avem, atunci clienții noștri au tot ce își doresc”, este de părere Ileana Gagea, directorul comercial Alpin 57 Lux.

Distribuție

Spre deosebire de alte companii românești, Alpin 57 Lux a decis să se ocupe de distribuția produselor, astfel că mare parte din acest sector este acoperită chiar de societate. “Livrarea produselor o facem prin distribuție proprie, în proporție de 90%, prin cele 23 de puncte de lucru și sucursala București. Logistica de care dispunem, peste 200 de mașini frigorifice, ne permite să ajungem în timp util în toate colțurile țării. Distribuim marfa atât către comerțul tradițional, cât și către marile lanțuri de magazine”, ne-a explicat directorul comercial Alpin 57 Lux.

Compania deține și peste 100 de tonete, amplasate în principalele zone de interes și parcuri din marile orașe, de unde doritorii pot cumpăra înghețată proaspată, și gustoasă. “Tonetele speciale Alpin 57 Lux sunt amplasate în multe orașe și dau doar câteva exemple: Sebeș, Alba Iulia, Deva, Orăștie, Hațeg, Călan, Târgu Jiu, Arad, Cluj, Turda, Bistrița, București, Botoșani, Constanța. Avem peste 100 de tonete și numărul acestora este în creștere”, spune Ileana Gagea.

Patiserie și brutărie congelată

Dacă pe timp de vară, înghețata este produsul cel mai căutat, iarna însă producția este în scădere, așadar Alpin 57 Lux a pus bazele în anul 2001 unei secții moderne de patiserie și brutărie congelată. Cu o gamă variată, care include brandul Romcherie, cu foietaj franțuzesc Romcherie, minipateuri ambalate, minipateuri și minirulouri vrac, croisante, chifle kaiser, sau chifle graham, compania reușește să se mențină în preferințele clienților indiferent de anotimp.

Planuri de viitor

Anul trecut cifra de afaceri a companiei a depășit 14 milioane de euro, iar anul acesta conducerea Alpin 57 Lux mizează pe o creștere de 10% a acesteia. În plus, există deja planuri pentru noi investiții de amploare, in fiecare an investesc  peste 2.000.000 euro. “Cea mai apropiată investiție este construirea unui nou depozit frigorific, în valoare de aproximativ 1.000.000 euro, ne-a declarat Ileana Gagea, directorul comercial Alpin 57 Lux. Ileana Gagea a completat că se dorește menținerea calității și siguranței produselor, creșterea investițiilor prin dotarea cu noi tehnologii de fabricație și achiziționarea de noi autospeciale frigorifice, creșterea cifrei de afaceri și, de asemenea, majorarea cotei de piață în România.

Certificări

Calitatea produselor Alpin 57 Lux este asigurată prin certificările obținute și implementarea Sistemului de Management Integrat al Calității și Siguranței Alimentelor conform stadardelor de referință SR EN ISO9001:2008 și SR EN ISO22000:2005 și IFS (International Food Standard) versiunea 5.

Citiți și despre:

  • ANA PAN investește într-un concept store în PiperaANA PAN investește într-un concept store în Pipera Povestea de succes de la antreprenoriat, la un brand național. ANA PAN este o companie care nu mai are nevoie de nicio descriere pentru cei mai mulți dintre români. Puțini sunt însă cei care știu că totul a […]
  • RAAL – jucător global pe piața sistemelor de răcireRAAL – jucător global pe piața sistemelor de răcire Compania estimează o creștere cu cel puțin 20%  pentru 2015. Vechea fabrică ÎNTREPRINDEREA DE UTILAJ TEHNOLOGIC Bistriţa a realizat primele schimbătoare de căldură, destinate sistemelor de climatizare pentru […]
  • CRIOMEC – proiecte industriale pentru utilaje tehnologice și criogeniceCRIOMEC – proiecte industriale pentru utilaje tehnologice și criogenice Compania se extinde anul acesta cu două filiale noi, în Franța și Germania. Cu o istorie și o experiență de 21 de ani, CRIOMEC deține o bază materială, mașini și echipamente performante, care permit oferirea […]
  • BAT – povestea unui succes BAT – povestea unui succes Unul din opt fumători din întreaga lume alege produsele British American Tobacco. British American Tobacco este una dintre cele mai mari companii din domeniul tutunului la nivel mondial, fiind, de asemenea, […]
  • CONPET scrie istoria petrolului în RomâniaCONPET scrie istoria petrolului în România Compania este unul dintre cei mai importanți jucători strategici din industria petrolului. La începutul anului curent, societatea CONPET a aniversat 23 de ani de la înființare, dar primul transport de țiței, […]