Altex România are un nou director de marketing

01.10.2014

Cel mai mare retailer electro-IT din România, Altex, are un nou director de marketing, Cristina Costăchescu preluând această funcţie. Aceasta are misiunea de a coordona strategiile de marketing pentru brandurile din portofoliul companiei și de a dezvolta și implementa 360° conceptul Omni-channel.

Cristina Costăchescu deţine o experiență de management de peste 15 ani în marketing și vânzări, iar de-a lungul carierei și-a dedicat eforturile în direcția dezvoltării strategiilor de marketing și de vânzări în industria telecom.

Ea a lucrat pentru companii precum Romtelecom, Telemobil și UPC România, ocupând funcţii precum Sales Manager, Marketing Communication Manager, Brand Development Manager și Director de Marketing.

”Am preluat cu mare încredere această nouă poziție într-o industrie care oferă provocări și surprize la tot pasul. Suntem o echipă de profesioniști pregătiți să consolidăm poziția de lider a companiei Altex România. Astfel, obiectivul nostru este să continuăm povestea de succes  care are drept numitor comun o atentă aplecare asupra nevoilor clientului. Revoluția omni-channel este o formă a viitorului în care deja am luat startul,în care tehnologia deține supremația șiîn care clienții au nevoie de mult mai mult decat suport în achiziție, au nevoie de experiențe superioare și captivante în toate punctele de interacțiune cu brandurile noastre”, a declarat Cristina Costăchescu.

Dan Ostahie, președinte și CEO al companiei a afirmat că extinderea echipei reprezintă o dovadă de maturitatea strategică pe care Altex a atins-o, compania afându-se într-o etapă importantă de dezvoltare și implementare a strategiei omni-channel.

“Suntem alături de clienții noștri prin intermediul celei mai mari rețele de magazine din țară și investim cu pasiune și încredere în dezvoltarea și consololidarea segmentului de e-retail.  Din aceste considerente, am reorganizat și extins echipa de Marketing, recrutând-o pe Cristina Costăchescu pe poziția de Marketing Director. Vizunea ei, alături de înțelegrea profundă a datelor de pe piața din România sunt coordonatele care ne vor asigura că noua structură a diviziei de marketing va reprezenta un pilon pentru dezvoltarea companiei și pentru implementarea strategiei omni-channel”, a detaliat Dan Ostahie

 

Citiți și despre:

  • TotalSoft are un nou director de marketing şi vânzăriTotalSoft are un nou director de marketing şi vânzări TotalSoft a anunțat numirea lui Sorin Petcu în funcția de Sales & Marketing Director, începând cu 21 aprilie 2015. Acesta a deținut anterior funcția de Sales Manager, Divizia Enterprise Services din […]
  • Caroli Foods are un nou director de marketingCaroli Foods are un nou director de marketing Caroli Foods Group are un nou director de marketing, Ana Maria Băjan fiind numită în funcţia de Marketing, Business Development & PR Executive Director. Începând din septembrie, ea va coordona toate […]
  • Cable Direct o numeşte pe Ecaterina Matei director comercialCable Direct o numeşte pe Ecaterina Matei director comercial Ecaterina Matei va fi numită, începând din 1 ianuarie, director comercial al Cable Direct, prima companie românească dedicată vânzării de publicitate pentru televiziunile tematice. Având experienţă de 15 ani […]
  • EY România a angajat 81 de absolvenţi, în septembrieEY România a angajat 81 de absolvenţi, în septembrie EY România a angajat în această lună 81 de noi absolvenţi, acesta fiind cel mai mare număr de absolvenţi angajaţi de la deschiderea biroului EY în România, în anul 1992. Comparativ cu anul trecut, numărul […]
  • GSK România are un nou director de HRGSK România are un nou director de HR GSK România are un nou director de resurse umane, Luana Crivăţ preluând această funcţie. Acesta deţine o experienţă de peste 8 ani în industria farmaceutică şi s-a alăturat companiei în anul 2006, ca […]