Amraz, lider în producția de preforme PET

01.08.2016

Amraz România este furnizorul celor mai importanți producători de apă minerală, bere și băuturi răcoritoare. Înființată la începutul anului 1939, Grupul Amraz activează în două centre de producție de preforme PET, unul dintre acestea fiind localizat în România încă din anul 1999. Fabrica din România este amplasată pe platforma industrială Pantelimon, situată în imediata apropiere a capitalei.

„Amraz a fost un pionier în industria de ambalaje din plastic încă de la înființare. În cei peste 75 de ani în care a împărtășit clienților săi cele mai noi și inovative soluții tehnologice, Amraz s-a aflat în primele rânduri în implementarea de materiale și tehnologii de producție moderne, fie că a fost vorba – de exemplu – de introducerea pe piața băuturilor răcoritoare a sticlelor PET transparente la începutul anilor ’80 sau de implementarea tehnologiei de coextrudare multistrat pentru o gamă largă de aplicații la începutul anilor ’90. Este deci natural ca Amraz să continue și în România dezvoltarea gamei de soluții și produse oferite clienților săi, fie că este vorba – de exemplu – de capace și mânere de plastic pentru clienții noștri de preforme PET sau de navete de plastic pentru producătorii de bere”, declară Wili Ioushua, director general Amraz.

Produse de înaltă calitate

Activă din anul 2002, compania Amraz România are ca obiectiv principal de activitate fabricarea articolelor de ambalaj din material plastic.

„Know-how-ul și tehnologia avansată utilizată la producția de preforme pentru sticle PET a făcut ca Amraz România să devină furnizor agreat pentru cele mai importante companii românești care activează în domeniul producției de apă minerală, bere la PET și băuturi răcoritoare, precum și pentru majoritatea companiilor multinaționale care operează în acest domeniu în România”, susține Bogdan Marian, director vânzări Amraz.

Compania este recunoscută pe piață pentru produsele sale de calitate superioară, dar și pentru serviciile de asistență tehnică și dezvoltarea de produse noi. Astfel, produsele Amraz au devenit o referință în piața românească de preforme PET.

Amraz este recunoscută pe piață pentru produsele sale de calitate superioară, precum și pentru serviciile de asistență tehnică și dezvoltare de produse noi

Calitatea produselor și poziția de lider deținută de Amraz au fost confirmate și de studiul de satisfacție a clienților, realizat prin intermediul unei companii de specialitate.

„Concluziile studiului ne-au reconfirmat faptul că obiectivele care reprezintă prioritățile noastre sunt în armonie cu criteriile de maximă importanță pentru clienții noștri: programele de eficientizare și optimizare continuă, calitatea constant înaltă a produselor noastre, consultanța și asistența tehnică oferite de la dezvoltarea de produse până la implementarea acestora în procesele de producție ale clienților reprezintă în continuare direcțiile principale care ghidează politica noastră comercială și strategiile de dezvoltare”, menționează directorul de vânzări al companiei.

Poziția în piață ocupată de Amraz se datorează certificărilor de management al calității și de siguranță alimentară, protocoalelor și procedurilor interne de control al calității, dar și datorită culturii organizaționale a companiei conform căreia nu există compromisuri în asigurarea calității.

Preocupare pentru mediul înconjurător

O altă zonă de interes pentru Amraz este protecția mediului, având ca obiective micșorarea consumului de materiale și a pierderilor în procesul de fabricație, dar și reducerea consumului de energie. Astfel, atât managementul, cât și personalul Amraz sunt angajați responsabil în planul de protecție a mediului și de prevenire a poluării, compania asigurându-se că întreaga activitate se desfășoară cu respectarea reglementărilor legale.

De asemenea, conducerea companiei încearcă, acolo unde se poate, să colaboreze cu furnizori de materii prime și materiale care se armonizează cu politicile Amraz de protecția mediului.

„Contribuția noastră la protecția mediului nu se oprește însă doar la procesul propriu de fabricație: prin proiectele în care lucrăm alături de clienții noștri, urmărim limitarea impactului asupra mediului prin reducerea greutății preformelor PET, eliminarea ambalajului secundar în exces, utilizarea de materii prime cu grad mare de reciclabilitate și – nu în ultimul rând – prin utilizarea de materiale care să prelungească termenele de valabilitatea ale produselor”, adaugă Wili Ioushua, directorul general.

„Cei 60 de angajați ai fabricii din România fac parte din marea familie de peste 600 de angajați ai grupului Amraz și reprezintă motorul principal al dezvoltării companiei noastre”

Angajații reprezintă motorul principal al dezvoltării companiei. Astfel, cei 60 de angajați ai fabricii din România au preluat și integrat în sistemul de lucru know-how-ul și experiența de peste 75 de ani a grupului Amraz.

Compania oferă instruiri periodice specifice, schimburi de experiență și seminarii de actualizare și implementare a progreselor și bunelor practici din industrie. În acest mod, echipa Amraz – care are rolul esențial în transformarea companiei într-un centru de excelență în producția de preforme PET în România – își poate atinge obiectivul.

Obiectivul – consolidarea poziției

Amraz a investit într-o nouă platformă de producție cu linii de fabricație de mare capacitate în producția de preforme și cu mărirea suprafețelor auxiliare și de depozitare, acest proiect de tip „green field” fiind inaugurat în România în anul 2008.

Această investiție a contribuit la consolidarea statutului de lider în producția de preforme PET din România și ca unul dintre cei mai importanți producători din această regiune a Europei.

Obiectivul principal al companiei Amraz este de a-și întări poziția de top în România și în regiunea Est Europeană

În consecință, principalul obiectiv de viitor al companiei Amraz este consolidarea acestei poziții de top atât în România, cât și în regiunea est-europeană. Astfel, conducerea companiei ia în calcul posibilitatea de a oferi clienților preforme PET și produse conexe într-un pachet de produse și servicii care să răspundă la cel mai înalt nivel nevoilor, cerințelor și așteptărilor acestora.

Poziția de lider pe care o deține compania, precum și diversificarea produselor și serviciilor  au determinat conducerea Amraz să preconizeze o creștere a cifrei de afaceri de minim 20% pentru anul în curs față de 2015, când compania a înregistrat o cifră de afaceri de 17 milioane de euro.

 

 

Citiți și despre: