Angajatori de TOP Bucureşti: Peste 5000 de joburi, disponibile pentru români

11.03.2016

Cel mai mare târg de joburi din ţara noastră, Angajatori de TOP, va avea loc pe 25-26 martie la Sala Palatului. La târg vor participa 100 de companii care vor pune la dispoziţia românilor în jur de 5000 de locuri de muncă. Ediţia din această primăvară este una aniversară: 20 de ediţii, respectiv 10 ani, prin care cel mai mare târg de carieră a adus faţă în faţă candidaţi determinaţi să îşi construiască o carieră de succes şi companii multinaţionale cu planuri importante de recrutare.

Evenimentul se remarcă printr-o diversitate de joburi: cele 100 de companii provin din peste 14 domenii de activitate, de la IT&C (35%), Servicii şi BPO (18%), Financiar-Bancar (15%), FMCG (9%), Retail (8%), Audit şi Consultanţă (5%), Inginerie şi Auto (4%), Recrutare (3%), Farma (1%), Logistică şi Transporturi (1%), precum şi alte domenii (1%).

Oportunităţile de carieră sunt adresate atât profesioniştilor, 17% dintre locurile de muncă sunt pentru candidaţii senior, 28% sunt poziţii middle-level, în timp ce 56% sunt pentru candidaţii entry-level.

În plus, companiile care participă la Angajatori de TOP au planuri importante de recrutare la nivel internaţional: 33% dintre angajatori pun la dispoziţie poziţii prin intermediul joburilor sau a proiectelor pe care le au în diferite ţări din Europa, unde o parte dintre angajaţi vor fi relocaţi pentru o perioada determinată sau definitivă. Astfel, state precum Suedia, Franţa, Marea Britanie, Serbia, Croaţia, Norvegia, Suedia, Belgia, Austria, Cehia sau Estonia sunt câteva dintre „destinaţiile” în care pot acumula experienţă la nivel global candidaţii care vor fi recrutaţi în cadrul Angajatori de TOP.

Printre companiile cu planuri de recrutare la nivel internaţional sunt: Allianz Worldwide Partners România, Accenture, InCrys, ModuleWorks SRL, Vivre, Miele Tehnica, DB Schenker Global Sevices Europe, Playtika România, Stefanini România, ProCredit Bank, Genpact România.

În cadrul evenimentului vor avea lor şi o serie de SkillShop-uri, TechLab-uri şi Conferinţe pe diferite domenii, în cadrul cărora vor fi prezentate informaţii despre structura companiei, proiectele în desfășurare, competenţele şi abilităţile căutate de angajatori, evoluţie profesională,  planurile de creştere etc.

Accesul la eveniment este gratuit în baza preinscrierii pe hipo.ro şi va fi permis vineri, 25 martie, în intervalul 10.00-18.00 şi sâmbătă, 26 martie, în intervalul 10.00-17.00, la Sala Palatului din Bucureşti.

 

 

Citiți și despre: