Apa Nova deschide un nou centru de relaţii cu clienţii

16.10.2017

Apa Nova Bucureşti (ANB) va deschide astăzi noul său centru de relaţii cu clienţii, situat în clădirea Euro Tower, parter. Centrul va include serviciul de casierie şi pe cel de servire clienţi şi va funcţiona de luni până vineri între orele 7.30 şi 19.30.

Dezvoltat după conceptul „one stop shop”, noul centru va face posibilă reducerea la jumătate a timpilor de aşteptare şi de răspuns la solicitările tuturor persoanelor care le va trece pragul.

„Noul centru de Relaţii cu Clienţii al Apa Nova Bucureşti devine interfaţa-cheie între companie şi clienţii noştri, iar prin creşterea standardelor de calitate introduse cu această ocazie ne dorim creşterea gradului de confort, siguranţă şi satisfacţie a tuturor clienţilor ANB, existenţi şi potenţiali”, a declarat Mădălin Mihailovici, directorul general al Apa Nova Bucureşti.

Structurat pe 5 zone distincte – Recepţie, Casierie, Consultanţă, Contractare şi Zona de întâlnire – noul Centru va oferi posibilitatea reducerii timpului de intervenţie al echipelor tehnice, de la 24 la 6 ore (de la vizita clientului) şi a timpului de încheiere a contractelor de la 3 zile la 30 de minute, dacă documentaţia depusă este completă. De asemenea, timpul de prelevare a probelor de apă din alte surse, pentru analiza calităţii, se reduce cu 24 de ore.

„Studiile şi cercetările de piaţă, dezvoltate în ultima perioadă de către companie, au arătat dorinţa clienţilor de a regăsi în furnizorul lor de servicii de apă, o companie modernă, inovativă şi cât mai prietenoasă în relaţia cu ei. Prin această lansare, noi practic am făcut încă un pas în întâmpinarea dorinţelor şi solicitărilor clienţilor noştri”, a mai spus Mădălin Mihailovici.

Odată cu lansarea noului Centru Relaţii Clienti, vechea locatie a casieriei din strada Aristide Demetriade nr. 2 va fi închisă, toţi clienţii şi potenţialii clienţi ai Apa Nova Bucureşti fiind invitaţi şi aşteptaţi la noua locaţie.

 

 

 

Citiți și despre: