100 de persoane au participat la Conferinţa “Relaţia Consultant – Client: Criză. Comunicare. Etică”

08.07.2014

Pe data de 1 iulie, a avut loc, la Timişoara, Conferinţa Regională ”Relaţia Consultant-Client: Criză. Comunicare. Etică”, organizată de AMCOR (Asociaţia Consultanţilor în Management din România) împreună cu partenerii săi locali (Expert Consulting, GAPA şi Vertical Finance).

Participanţii la eveniment au avut posibilitatea de a interacţiona şi de a încerca pe durata sesiunilor interactive să identifice probleme de business cu care se confruntă în mod curent şi de a propune soluţii viabile.

Conferinţa regională se înscrie astfel pe lista de evenimente organizate de AMCOR prin care Asociaţia comunică cu piaţa de consultanţă pentru a afla informaţii despre tendinţele existente şi pentru a fi mai aproape de nevoile şi aşteptările jucătorilor.

Conferinţa s-a bucurat de prezenţa a aproximativ 100 de persoane, reprezentanţi ai firmelor de consultanţă din regiunea Banatului, reprezentanţi ai domeniului financiar- bancar şi ai autorităţilor publice, cât şi beneficiari ai misiunilor de consultanţă din diverse domenii de activitate: autorităţi publice, întrepinderi mici şi mijlocii, dar şi presa de la nivel local.

Dimensiune internaţională a fost oferite prin prezenţa lui Francesco d’Aprile, Partner P&D Consulting, Past Chairman ICMCI, care a discutat cu participanţii despre puterea inovaţiei în domeniul consultanţei în management şi despre metodele pe care consultanţii le au la dispoziţie pentru a învinge „discrepanţele culturale” în cadrul misiunilor de consultanţă din afara graniţelor.

Pentru a exemplifica aceste metode, Francesco d’Aprile a prezentat o misiune de consultanţă din China.

Un alt speaker prezent în cadrul evenimentului a fost Raluca Cibu -Buzac, director Direcția Politici Regionale și Internaționalizare din cadrul Agenției pentru Dezvoltare Regională Vest. Acesta a susţinut o prezentare a reuşitelor Programului Operaţional Regional din perioada 2007- 2013 şi o trecere în revistă a Axelor Prioritare POR pentru perioada de programare 2014-2020.

De asemenea, Cristian Gaină, director GAPA a vorbit despre rolul consultantului în accesarea fondurilor europene, iar Ciprian Iorga, director Vertical Finance a realizat o analiză cost-beneficiu a apelării la serviciile unui consultant în management.

Marian Mocan, director Expert Consulting şi Andrei Churican, vicepreşedinte Centrul Național pentru Producție și Consum Durabile, au abordat subiectul eticii în afaceri, un accent deosebit fiind pus pe afacerile sustenabile.

Reprezentanţii firmelor de consultanţă şi clienţii lor au putut discuta, în cadrul sesiunii interactive, despre cauzele care conduc la apariţia conflictelor, despre modalităţile de rezolvare şi soluţionare a acestora, precum şi despre problemele de etică care pot apărea între consultant şi clientul său.

Citiți și despre: