Arctic lansează un card de servicii post-vânzare

12.11.2014

Arctic lansează cardul de servicii post-vânzare „Dolce Vita”, un pachet nou de pe piața de electrocasnice din România. Cardul oferă servicii de garanție, instalare, mentenanță și intervenții.  Acesta este disponibil atât pentru un produs nou achiziționat, cât și pentru un produs Arctic deja cumpărat, care se află în perioada de garanție.

Până la 31 decembrie, Arctic desfășoară și o campanie promoțională prin care, la fiecare produs Arctic de top achiziționat din magazinele partenere, consumatorul primește gratuit cardul Dolce Vita.

„De acum, consumatorii Arctic nu vor mai achiziționa doar un produs electrocasnic, ci un pachet complet de extra beneficii care le oferă suport și încredere în serviciile de care se vor bucura pe termen lung”, au afirmat reprezentanţii companiei, într-un comunicat de presă.

Service-ul Arctic este singura rețea națională de service-uri proprii aparținând unui brand de electrocasnice, care oferă pe lângă beneficiile standard și servicii profesioniste asigurate de experți.

Citiți și despre: