Auchan a rebranduit cele 20 de magazine Real

14.04.2014

Auchan a finalizat remodelarea celor 20 de magazine Real, ajungând astfel la 31 de de hipermarketuri în România. Rebrandingul unităţilor a durat mai puţin de 6 luni, retailerului reuşind în această perioadă să integreze toate unităţile preluate de la Metro Group.

Ultima unitatea remodelată a fost Auchan Cotroceni care şi-a deschis porţile sâmbătă.

„Odată cu deschiderea Auchan Cotroceni, am finalizat integrarea celor 20 de noi hipermarketuri Auchan, în mai puțin de 6 luni. Doresc să mulțumesc în mod special tuturor partenerilor și furnizorilor dar și tuturor colaboratorilor noștri, care au făcut posibilă această reușită extraordinară”, a declarat Patrick Espasa, Director General Auchan România.

În noiembrie 2012, Auchan a semnat cu Metro Group tranzacția de achiziție a 95 de hipermarketuri Real și 13 centre comerciale în 4 țări din Europa Centrala și de Est (România, Polonia, Rusia și Ucraina), iar în luna iulie a anului trecut, tranzacţia a fost aprobată şi de Consiliului Concurenței din România, urmând ca preluarea să fie finalizată în septembrie 2013.

Primul magazin remodelat a fost deschide pe data de 17 octombrie 2013, urmând ca până la finele anului trecut să mai fie rebranduite alte 6 unităţi.

„2014 a adus o integrare și mai accelerată, cu patru deschideri pe lună, pentru a termina cu 2 deschideri pe săptămână în ultima lună și pentru a fi astăzi o companie unică, cu 31 de magazine Auchan în serviciul clienților”, au spus reprezentanţii retailerului.

Transformările au constat în modificări tehnice şi comerciale, precum reorganizarea suprafeței de vânzare, extinderea unor universuri comerciale, îmbunătăţirea confortului clienţilor, decorarea, sistemele informatice, formarea și acompanierea echipelor și, mai ales, introducerea comerţului Auchan, de tip discount generalizat.

Citiți și despre: