Avandor Consumer Profiling se lansează pe piaţa locală

13.11.2015

Avandor Consumer Profiling, compania de big data separată din GreenPixel, se lansează pe piaţa din România şi cea din Turcia. Astfel, compania atacă simultan cele două piețe propunând un produs nou ce integrează toate funcționalitățile necesare brandurilor pentru automatizarea inteligentă a activităților de marketing online, pentru fiecare consumator în parte.

Platforma Avandor este construită având la bază un sistem central de tip Data Management Platform (DMP) ce colectează și procesează toate interacțiunile consumatorilor cu brand-ul.

“Ne putem gândi la Avandor ca la un CRM pentru digital, inclusiv pentru utilizatorii necunoscuți. Dacă știi că un utilizator îți este deja client și că a cumpărat produsul X acum 2 luni, sigur vei dori să îi spui altceva într-un banner sau când ajunge pe site. Din păcate, majoritatea brand-urilor nu sunt echipate pentru a-și optimiza comunicarea în acest mod”, a declarat Marius Deak, fondator și CEO Avandor Consumer Profiling.

Sistemul suportă în prezent 32 de moduri de utilizare distincte, clienții Avandor Consumer Profiling putând folosi pentru Audience Analytics, Cross-channel insights, Audience-based Media Buying, Dynamic Creative Optimization, personalizare de site și landing-pages, Audience Extension prin predicții de răspuns și modelare de tip lookalike.

Prin faptul că toate aceste module se regăsesc nativ în platformă, Avandor facilitează înțelegerea consumatorilor cross-channel și cross-campaign, precum și posibilitatea transferului de learning în timp real între diversele componente pentru optimizare.

“Exista multe soluții bune pentru probleme specifice pe piata de digital marketing dar principală problemă de care se lovesc clienții este integrarea la nivel de date, learning și raportare. Am investit mult timp și bani ca să reușim să livrăm un pachet complet, în care toate componentele vorbesc una cu cealaltă în timp real, simplu și eficient”, a completat Marius Deak.

Peste 300 site-uri din ţara noastră folosesc la ora actuală platforma Avandor, principalii clienți fiind din domenii precum banking, telecom, digital publishers, auto și retail. Avandor are deja parteneriate cu majoritatea agențiilor de pe piață precum și integrari cu sistemele de programmatic buying folosite de acestea.

 

 

Citiți și despre: