Avangate participă la IMWorld 2014

30.09.2014

Avangate, lider mondial de soluții de comerț electronic pentru companii de software și servicii online, participă, în perioada 8-9 octombrie, la cea de-a treia ediție a evenimentului Internet & Mobile World, organizată în cadrul centrului expozițional Romexpo. Compania va fi prezentă la IMWorld 2014 atât în zona expozițională, cât și prin susținerea de prezentări pe parcursul evenimentului.

Prin urmare, Laurențiu Ghenciu, VP, EMEA Sales la Avangate, va vorbi pe data de 9 octombrie despre „Cum să vinzi software prin afiliați la nivel global – principalii indicatori de performanță ai unui program de succes pentru afiliați.” („How To Sell Software Through Affiliates Worldwide – Main KPIs Of A Successful Affiliate Program”).

De asemenea, tot pe 9 octombrie, acesta va participa la o discuție despre „Generarea de vânzări într-o lume conectată” („Driving Sales in a Connected World”), în cadrul Digital & Marketing Stage de la IMWorld, alături de Adrian Grigori, Director Național Vânzări – Urgent Curier, Alex Circei – CEO Copimaj, Cătălin Maftei – CEO & Founder C-Solution și Radu Vilceanu – CEO & Founder ContentSpeed.

“Trăim într-o lume în care cumpărătorii sunt foarte conectați și prezenți pe toate canalele, având așteptări egale indiferent de modul în care te abordează, modalitatea prin care cumpără sau cea de pe care cer suport. Rețelele de afiliați încep să câștige tot mai mult teren, mai ales în software și în serviciile online, crescând importanța acestui canal pentru producători. La seminarul pe care îl voi susține la IMWorld voi discuta despre cum companiile de software care vând online în întreaga lume trebuie să aleagă soluții de afiliere potrivite, pornind de la o bază solidă și având indicatorii de performanță foarte bine configurați de la începutul activității”, spune Laurențiu Ghenciu, VP, EMEA Sales Avangate.

La standul Avangate, companiile de software și de servicii online pot participa la demonstrații despre platforma de comerț electronic și la discuții referitoare la modalitățile de creștere a vânzărilor, la nivel mondial.

Citiți și despre: