Băneasa Shopping City sărbătoreşte 8 ani de la deschidere

13.04.2016

Băneasa Shopping City aniversează, luna aceasta, 8 ani de la deschidere, perioadă în care a înregistrat peste 70 de milioane de vizite. Încă de la inaugurarea din 2008, centrul comercial şi-a propus să transforme mersul la cumpărături într-o experienţă unică, punându-le clienţilor la dispoziţie cel mai mare număr de magazine (branduri unice pe piaţa din România), dar şi zone de distracţie.

Astfel, Băneasa Shopping City este, de fapt, un mix de retail şi entertainment şi oferă vizitatorilor ocazia să meargă la cumpărături în magazinele lor preferate, să vadă un film, să îşi întâlnească vedetele îndrăgite, să se bucure de o experienţă culturală sau de multe alte momente inedite pentru întreaga familie.

Centrul comercial a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 209 mil. lei (47 mil. euro), în creştere cu peste 5% faţă de 2014, în timp ce profitul net s-a majorat cu peste 11.5%, la 61 mil. lei (13,75 mil. euro).

Mall-ul dispune, în total, de 42.000 metrii pătraţi de spaţiu de retail, cinematograful Grand Cinema Digiplex cu teghnologia revoluționară Dolby Atmos inaugurat în 2011, spațiul de divertisment Grand Combo inaugurat in 2013, zona dedicată jocurilor, o revistă trimestrială de fashion, beauty şi lifestyle – Styler şi a dezvoltat unul dintre cele mai eficiente sisteme de management inteligent de clădire (gestionarea eficientă a resurselor de orice tip).

În prezent, Băneasa Shopping City înregistrează, în medie, un număr de aproximativ 1.000.000 de vizitatori pe lună, atingând o medie anuală de 12.000.000 de vizite.

„De 8 ani, Băneasa Shopping City este unul dintre cele mai importante centre comerciale de pe piaţa locală, fiind amplasat într-una dintre cele mai dezvoltate zone ale Capitalei. Acest lucru se reflectă şi în creşterea, de-a lungul anilor, a raportului dintre venituri şi numărul de vizite, iar de aici o majorare a valorii bonului mediu. Suntem pionieri în oferirea de experienţe unice de shopping clienţilor, de la atragerea de branduri internaţionale celebre, la evenimente cu personalităţi ale momentului. De asemenea, suntem mândri că am lansat aplicaţia CITYiLOVE, atât de necesară în era digitală, în care ne dorim ca shoppingul să fie o experienţă cu beneficii complete. Suntem încrezători în viitor iar echipa noastră lucrează din greu pentru a pune în practică noi proiecte inovatoare pentru clienţii noştri “, declară Arthur Popa, CEO Băneasa Developments.

Citiți și despre: