Barrier a deschis două noi magazine

12.08.2016

Barrier a deschis două noi magazine în sistem de franciză, în mai puțin de o lună. Unul dintre acestea este situat în Galați, fiind prima unitate Barrier din oraș și cel de-al 21-lea magazin al rețelei. Celălalt magazin a fost inaugurat la Brașov, la sfârșitul lunii iulie.

Electric Plus, compania deținătoare a brandului Barrier – lider național în producția de tâmplărie termoizolantă din PVC, continuă, prin urmare, extinderea rețelei de magazine în franciză, obiectivul pentru finalul anului fiind un număr cât mai mare de unități specializate pe întreg teritoriul țării.

În afara rețelei proprii de magazine, Barrier are și peste 100 de colaboratori, prin care comercializează produsele companiei.

„Aceste deschideri de magazine confirmă angajamentul nostru pentru dezvoltarea profesionistă a domeniului tâmplăriei PVC. Este foarte important să le putem oferi consumatorilor produse de calitate, dar și consultanți dedicați și profesioniști care să poată să îi îndrume exact către ceea ce au ei nevoie. Iar asta este ceea ce ne dorim să se întâmple în magazinele francizate, unde asigurăm tot suportul de care este nevoie”, a spus Adrian Gârmacea, director general al companiei producătoare, Barrier.

Cele două magazine deschise urmează același concept implementat în cadrul rețelei. În cadrul acestora, este pusă la dispoziția clienților o gamă largă de produse de ultimă generație ale companiei Barrier, dar și consultanță specializată din partea angajaților, atât pe partea de vânzare, cât și pe cea tehnică, satisfăcând astfel cele mai complexe dorințe. Angajații beneficiază de cursuri specializate în mod periodic în cadrul Academiei Barrier pentru a fi la curent cu cele mai noi evoluții în domeniu.

„Rețeaua de magazine în franciză a fost dezvoltată pentru a suplini nevoia de magazine specializate în toate orașele și de profesioniști care să ajute clienții, conform dorințelor acestora. Avantajul Barrier este investiția continuă în personalul din magazine, atât pe partea de vânzări, cât și pe cea logistică. Toți angajații din magazinele francizate Barrier urmează constant cursurile de perfecționare ale Academiei Barrier pentru a putea oferi consultanță dedicată clienților”, a declarat directorul comercial al companiei Barrier, Valentin Stan.

Barrier și-a propus să ajungă la o rețea de 100 de magazine în francize la nivel național în următorii doi ani, cu accent pe București, Moldova și Ardeal, acestea fiind zonele cu cel mai mare potențial de dezvoltare pe termen scurt și mediu.

 

 

Citiți și despre: