BILLA România a lansat un program de fidelizare

10.10.2014

BILLA România a lansat un card de fidelitate- Billa Card Plus. Acesta este un program de fidelizare prin care retailerul își răsplătește clienții cu discount-uri aplicate imediat la peste 400 de articole, cu reduceri acordate cu ocazia zilelor de naștere sau onomastica, cu vouchere de reducere obținute prin acumularea de sume pe card, dar și alte beneficii personalizate disponibile numai membrilor.

Pentru a beneficia de avantajele BILLA Card Plus clienții trebuie doar să completeze formularul de înscriere disponibil în toate magazinele, iar în baza acestui formular vor primi pe loc noul card, utilizabil imediat.

Preţurile semnalizate la raft cu însemnul BILLA Card Plus sunt valabile doar pentru posesorii de card și doar pentru aceia care îl folosesc la cumpărăturile din cadrul magazinelor BILLA.

„Preocuparea noastră constantă este să ne înțelegem clienții și să îi păstrăm aproape prin tot ceea ce facem. Consideram că BILLA Card Plus este o campanie ce aduce beneficii suplimentare celor care ne cunosc și care ne vizitează cu regularitate, dar și una de natură să atragă curiozitatea celorlalți. Prin avantajele oferite, sperăm ca acest program de fidelizare să fie pe placul celor care își doresc experiența BILLA“, a declarat Sorana Georgia, Director General BILLA România.

Lansarea cardului aduce și o promoție foarte specială pentru piața din România. Clienții ce acumulează cumpărături în valoare de cel puțin 350 de lei în octombrie vor beneficia de o reducere de 10% la un coș de cumpărături, la alegere, în noiembrie.

Citiți și despre:

  • Decathlon prelungește Trocathlon până pe 14 aprilieDecathlon prelungește Trocathlon până pe 14 aprilie Decathlon a anunțat prelungirea ediției de primăvară a Trocathlon, târgul de articole sportive folosite, până pe 14 aprilie, în toate magazinele sale din București și din țară. Lansat pe 12 martie, acest târg […]
  • Coresi Shopping Resort se deschide pe 27 martieCoresi Shopping Resort se deschide pe 27 martie Coresi Shopping Resort dă startul la shopping pe data de 27 martie, peste 40% dintre brandurile prezente în centrul comercial au anunțat deja promoții. De asemenea, reprezentanţii mall-ului au anunţat că […]
  • Liebherr a lansat campania „6 ani fără griji”   Liebherr a lansat campania „6 ani fără griji”   Liebherr, unul dintre cei mai importanţi producători mondiali de aparatură frigorifică, a lansat o campanie prin care extinde cu 2 ani garanția tuturor aparatelor de uz casnic -  „6 ani fără griji”. Prin […]
  • Poşta Română lansează o campanie promoţionalăPoşta Română lansează o campanie promoţională Clienţii Poştei Române vor putea trimite, pe tot parcursul lunii decembrie, bani şi cadouri la costuri mult mai mici decât în restul anului. Astfel, operatorul naţional de servicii poştale lansează promoţii […]
  • Mega Mall a lansat sezonul de reduceriMega Mall a lansat sezonul de reduceri Mega Mall a anunţat lansarea sezonului de reduceri estivale cu o campanie promoțională, prin care își răsplătește clienţii cu peste 20.000 de premii instant, în valoare totală de peste 55.000 de euro. În […]