Black Friday la evoMAG: Peste 40.000 de produse, la preţuri reduse cu până la 83%

18.11.2015

Retailerul evoMAG a anunţat lansarea campaniei de reduceri Black Friday 2015, în care sunt incluse peste 40.000 de produse, care vor beneficia de preţuri cu până la 83% mai mici. Cele mai mari reduceri vor fi la telefoane mobile, tablete, laptopuri, televizoare, aparate foto-video, software, imprimante și multifuncționale, echipamente de reţelistică şi componente pentru PC.

Față de anul trecut, în acest an evoMAG a adăugat în promoţia Black Friday şi cele mai noi tipuri de produse precum cele din categoria sport și fitness, fashion și electrocasnice mari.

Retailerul va avea oferte foarte atractive, cu reduceri de până la 50% la smartphone-uri, 70% la electrocasnice și îngrijire personală și până la 83% discount la camere video de acțiune. De asemenea, în zona IT vor fi mult mai mici: SSD de la 99 lei, antivirus de la 9 lei, laptopuri de la 499 lei, sisteme PC de la 699 lei.

“Anul acesta vom avea cel mai bun Black Friday atât față de anii trecuți cât și, sperăm noi, față de concurență. Am învățat din ce ceea ce nu a funcționat anii precedenți, astfel încât anul acesta suntem mult mai planificați și organizați. Clienții așteaptă nu doar produse cu prețuri foarte reduse ci și un timp cât mai scurt de livrare a coletelor. Ne dorim ca produsele comandate să ajungă în timp record la cumpărătorii noștri, procesarea comenzilor făcându-se în regim non-stop. Prima mașină pentru livrarea coletelor va fi gata vineri, 20 noiembrie,  la ora 6 dimineața. Practic, primele comenzile înregistrate începând cu ora 00.00 se vor livra clienților din București în aceeași zi, începând cu ora 8 dimineața”, a spus Cristina Oprea, manager general evoMAG.

Totodată, vineri compania va avea și showroom-ul deschis în intervalul orar 7.00 – 20.00 special pentru clienții care vor să își ridice comenzile. Livrările se vor face vineri, sâmbătă, duminică, iar showroomul va fi deschis sâmbătă (08.00-20.00) și duminică (09.00- 18.00), astfel încât clienții să aibă posibilitatea să intre în posesia produselor cât mai rapid.

Dincolo de optimizarea și discuțiile avute cu firmele de curierat, evoMAG s-a axat foarte mult și pe dezvoltarea continuă, atât vizual cât și funcțional, a paginii dedicate campaniei pentru a îmbunătăți experiența utilizatorului:

„Pagina dedicată campaniei de Black Friday a fost optimizată constant în decursul a doi ani, ajungând să fie, la momentul actual, din punctul nostru de vedere, una din cele mai complexe și fluente landing page-uri pe care le-am creat. În spatele acesteia stau multe ore de dezvoltare bazate si pe feedback-ul primit de la clienți, aceștia fiind pentru noi motivul pentru care dorim să fim din ce în ce mai buni. Structura paginii este clară, ușor de urmărit, cu informații relevante și în timp real cum ar fi faptul că produsele au cadouri, serviciul de garanție extinsă sau notificari referitor la stoc. Mai mult, clientul se va bucura de cumpărături rapide, atât de pe dispozitivele mobile cât și de pe desktop, folosind o singură pagină de Black Friday.” declară Roxana Nistor, marketing manager evoMAG.

 

 

Citiți și despre: