Black Friday: PayU România estimează tranzacții în creştere cu 60%

10.11.2016

PayU România estimează o creștere cu 60% a volumelor tranzacționate de Black Friday 2016, ajungând la o valoare de 110 milioane lei, comparativ cu nivelul raportat anul trecut. Din totalul comenzilor, 25% vor fi achitate online, folosind cardul bancar.

”Piața plăților online este într-o continuă creștere de la un an la altul, iar acest lucru este cu atât mai evident de Black Friday, cel mai așteptat eveniment de shopping al anului. Estimăm că, din totalul comenzilor, 25% vor fi achitate online, folosind cardul bancar. Dintre diferitele modalități de plată online, plata prin card cu rate a înregistrat o evoluție considerabilă în ultimii doi ani. Anul acesta ne așteptăm ca valoarea tranzacționată prin carduri cu rate să se dubleze, ajungând la aproximativ 40 milioane lei”, declarat Marius Costin, Country Manager PayU România.

Conform acestuia, în ceea ce privește plățile online, încă este loc de creștere. Cu toate aceste, consumatorii au nevoie să știe cum funcționează plățile online, care sunt avantajele pe care le pot avea, cum pot verifica dacă un magazin online este sigur și care sunt tipurile de plăți online, astfel încât să aleagă în cunoștință de cauză varianta cea mai potrivită pentru ei.

Topul produselor pe care clienții le vor cumpăra online este condus de IT&C, categorie urmată de fashion&beauty, home&deco, produsele pentru copii și cărți. Aceleași categorii vor fi cele mai cerute și de Black Friday.

Printre companiile din portofoliul PayU care vor participa la ediția Black Friday de anul acesta se numără: Elefant, eMag, FashionDays, Paravion, PC Garage, Quickmobile, Telekom (clickshop.ro, germanos.ro), Vivre.

 

 

Citiți și despre: