Black Friday: Românii vor cumpăra ceasuri în valoare de 160.000 de euro

09.11.2016

Magazinul de ceasuri WatchShop.ro estimează că va vinde online românilor ceasuri în valoare totală de aproximativ 160.000 de euro de Black Friday, anul acesta, în creștere cu 20% față de 2015. Astfel, reprezentanții magazinului se așteaptă ca românii să cumpere nu mai puțin de 1.800 de ceasuri din magazinul lor online cu ocazia Black Friday de anul acesta.

Referitor la trendurile și comportamentul de achiziție manifestat de cumpărătorii online de ceasuri, previziunile WatchShop vizează o creștere cu 15% a coșului mediu de cumpărături față de anul trecut, precum și o orientare tot mai pronunțată a românilor către branduri cunoscute și puternice, din categoria premium.

„Ne așteptăm ca bărbații să fie – și de data asta – cei mai numeroși, dar și cei mai avizi cumpărători de ceasuri. În întâmpinarea pasionaților și cunoscătorilor de ceasuri venim anul acesta de Black Friday și cu niște produse unicat, ceasuri cu mecanisme elvețiene și design personalizat. Pe lângă acestea, oferta noastră cuprinde ceasuri pentru toate gusturile și pe toate segmentele de preț”, a declarat Cătălin Florea, CEO WatchShop.

Conform datelor companiei, au fost cumpărate online 1.500 de ceasuri de Black Friday anul trecut, în condițiile unei creșteri cu aproximativ 20% a coșului mediu de cumpărături față de o zi obișnuită. De asemenea, Black Friday 2015 a însemnat și o creștere de până la 10 ori a traficului și de până la 15 ori a valorii comenzilor față de o zi normală.

Cel mai scump ceas achiziționat anul trecut s-a ridicat la valoarea de 4.500 de euro, iar cele mai vândute și căutate branduri au fost Casio, Fossil, Citizen, Festina și Seiko. Românii s-au uitat, pe de o parte, la discounturile generoase, iar pe de altă parte, la design-ul și modelul cumpărat. De asemenea, au fost foarte căutate ceasurile casual, dar și ceasurile special concepute pentru activități sportive.

 

 

Citiți și despre: